Ga naar inhoud

Miep is vreemd of heeft iets of zoiets, beluister mijn video " het geluid" .....thnx!


Boseetje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Miep heeft een raar geluidje, en hoor het nu pas misschien omdat ik nu vaker dichterbij komt en ze het toelaat dat ik dichterbij ben dan ooit. Of ze had het geluidje nooit eerder! Uh kortom vreemde situatie en ik weet niet wat het kan zijn.... willen jullie mijn donkere video beluisteren en dan is het vooral duidelijk op 25 a 26 seconden het gaat om het geluid het knorrige ofzo.... vreemd! Wie weet wat dit kan zijn?

http://www.youtube.com/watch?v=CssllpRsWcM

Alvast bedankt!

Ps: enige rare is een af en toe nattig neusje, geen gedrup of snot. En ik ben erachter gekomen dat ze heel raar drinkt.... hele middag niets en dan ineens plop veel.... Dit kan allang zo zijn omdat ik niet onderscheid had wie er nou gedronken had toen Gijs nog leefde.... :s

Ps 2: ook zeggen als ik overbezorgd ben en nu overdrijf hoor!

thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen drinken ook in een keer een hele sloot, dus dat is normaal! Het geluidje hoorde ik ook niet goed, dus daar kan ik weinig over zeggen. Ik vermoed dat je een beetje overbezorgd bent ;) maar als je je echt zorgen maakt zou ik inderdaad toch de dierenarts bellen, al is het alleen maar om jezelf gerust te stellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen hoorde ik het rochel geluid heel duidelijk, naar de dierenarts geweest en longen schoon maar wel rhinitus, geïrriteerd neusslijmvlies.... geen ab gekregen maar ontsteking remmende pijnstilling metacam 5 dagen 1x daags geven... en haar neus doorgang is ietwat smal..aangeboren en dit komt daardoor eerder. Opgelucht nu niets ernstigs maar wel ff concreet. En kan door stress verergeren door verandering van situatie. Hebben trouwens niet het idee dat ze Gijs mist, ze is actiever dan voorheen, liever, nieuwsgierig enz. Hmmmmmmm

Bedankt voor meeleven! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh goed dat je toch gegaan bent en fijn dat het iets concreets is wat op te lossen is!

Ik denk inderdaad niet dat konijnen een overleden vriendje echt missen, uit het oog uit het hart zeg maar, was laatst een leuke discussie over: http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?63826-Kan-een-konijn-boos-op-je-zijn

Veel beterschap met Miep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .