Ga naar inhoud

myxamotose


hangoorgilrly

Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoe kan ik een foto toevoegen?

je maakt op internet op Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! een proefiel aan. hier kun je alle foto's van je computer in uploaden en staan ze beveiligd. dan open je in een nieuw venster deze site en begin je met het plaatsen van een bericht. de foto's die je vanaf je computer geupload hebt naar mijnalbum. open je dan in mijn album je klikt erop, knippen hier neerzetten en plakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik een foto toevoegen?

Hoe een foto toevoegen ?

Volgens mij kan je beter een telefoonboek te pakken en je dierenarts bellen....

Waarom laat je dit nu al zo 3 weken doorgaan, terwijl je bang bent voor Myxomatose ????

Ik begrijp dat niet zo goed en ben benieuwd naar je uitleg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe een foto toevoegen ?

Volgens mij kan je beter een telefoonboek te pakken en je dierenarts bellen....

Waarom laat je dit nu al zo 3 weken doorgaan, terwijl je bang bent voor Myxomatose ????

Ik begrijp dat niet zo goed en ben benieuwd naar je uitleg...

ja zaza ik moet je gelijk geven... had ik helemaal niet in de gaten dat dit al een langer loped topic was... ben idd ook heel benieuwd naar de uitleg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou komt er sinds drie weken pus uit zijn ogen.

Mogelijk heeft je konijn een traanbuisje verstopt. Dit komt vaker voor bij konijntjes, en helemaal als ze iets ouder worden. Maar om zeker te weten of je konijntje een traanbuisverstopping heeft of een oogontsteking of iets dergelijks, had hij al lang bij de dierenarts langs gemoeten. Bij een ontsteking had het dan al lang verholpen kunnen zijn. Een traanbuisverstopping doen ze niets aan, daar kan je konijntje ook prima mee leven... maar voordat je weet wat er mis met hem is, moet je toch eerst even langs de dierenarts.

Ik denk niet dat hij myx heeft als hij al 3 weken last heeft van een druipoog en verder geen verschijnselen heeft, maar ik ben slechts een liefhebber en geen dierenarts, alleen die kan uitsluitsel geven... en dat had eerlijk gezegd al lang moeten gebeuren eigenlijk :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly..

De topic duurt niet lang, maar de klachten van het konijn van Flappie, zonder dat ze er mee naar de dierenarts gaat, wel !

heyhey zaza

das wat ik feitelijk ook bedoelde... dat het topic al sinds 18 sept loopt met déze lachten vind ik toch wel lang!! zo bedoelde ik het!! maar komt op hetzelfde neer!! je hebt dus helemaal gelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eertste wil ik even kwijt dat ik mijn vraag gisteren, dus 28 september, pas geplaatst heb. Dus niet 18 september. En ik wil graag een uitleg geven. Ik wil even kwijt dat ik de antwoorden erg aanvallend vind, terwijl ik hier gewoon een vraag stel om te kijken wat ik het beste kan doen. Het feit dat ik er nu pas over begin is, omdat het tussendoor ook vaak weer beter ging, maar gisteren was het op zijn ergst. Dus vandaar dat ik zo lang heb gewacht. Ik ga zeker naar de dierenarts toe en laat jullie weten wat er aan de hand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eertste wil ik even kwijt dat ik mijn vraag gisteren, dus 28 september, pas geplaatst heb. Dus niet 18 september. En ik wil graag een uitleg geven. Ik wil even kwijt dat ik de antwoorden erg aanvallend vind, terwijl ik hier gewoon een vraag stel om te kijken wat ik het beste kan doen. Het feit dat ik er nu pas over begin is, omdat het tussendoor ook vaak weer beter ging, maar gisteren was het op zijn ergst. Dus vandaar dat ik zo lang heb gewacht. Ik ga zeker naar de dierenarts toe en laat jullie weten wat er aan de hand is.

excuses!!! ik heb niet goed gekeken!!! verder denk ik niet dat de antwoorden aanvalend bedoelt zijn, hoogstens jou er van bewust te willen maken hoe ernstig dit kán zijn!en je dus willen waarschuwen en helpen de ernst ervan in te zien!! en dat het dus eigenlijk iets is waar je gister best al mee naar de dierenarts had kunnen gaan! ik pesoonlijk zou er meteen mee gegaan zijn. kan best een ontstoken oogje zijn maar met de ziektes die momenteel zo in uitbraak zijn zou ik geen risico willen lopen!! zeker gezien het feit dat je konijn niet geeent is!!

succes en beterschap voor je konijn in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Mijn konijn is 5½ jaar en is niet ingeent. Hij heeft ook al die jaren buiten gestaan. Nou komt er sinds drie weken pus uit zijn ogen. Soms gaat het ff beter maar nu is het weer heel erg. Hij eet nog wel. Is dit myxamotose? Zo ja hoe lang kan het duren voor de ziekte zich uitbreid? Moet ik hem in laten slapen?

Ik hoop dat iemand mij z.s.m. een antwoord kan geven.

Laura

Ja laura je kan het comentaar als aanvallend zien meschien.Maar je zegt zelf dat ie al 3 weken pus uit zijn ogen komt.Er zitten hier natuurlijk veel konijn liefhebbers op bb.Die dan toch liever eerder zien dat je met je konijn naar de dieren arts gaat.En aangezien je vragen stelling is het myx moet ik hem laten inslapen.Kun je beter aan je dieren arts vragen.Daar is hij kundig genoeg voor.Waarschijnlijk heb je gewoon een zalfje nodig na dat de dierenarts het konijn gezien heeft.succes en we horen hoe dit afloopt.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Mensen, ik gooi een slotje op dit topic om 3 redenen:

1/Evee heeft een meldtopic voor myx waar alles gecentraliseerd wordt

2/Als iemand een nieuw geval heeft, liever een nieuw topic, aangezien dit al ouder is en minder gelezen of herlezen wordt.

3/Hoort niet meer thuis in spoedeisende vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .