Ga naar inhoud

Bailey witte (pus?) streep in zn oog


Boefje

Aanbevolen berichten

In mei had ik dus hoogstwaarschijnlijk grauwe staar bij Bailey opgemerkt dankzij de EC. Hij was nog een keer behandeld 28 dagen met fenbendrops... paar weken terug had ik het nog eens twee weekjes gedaan voor de zekerheid... verder weinig aan de hand.. afgelopen dagen merkte ik dat hij af en toe zn oogje dichtkneep en vaak zo bleef zitten.. ik dacht een ontstoken oogje..dus met afgekoelt gekookt water gedept enz.. vandaag maakte ik de ren schoon en zag mijn kans zijn oogje eens van wat dichterbij te bekijken. Ineens zag ik een wit streepje door zn oog.. ik freakte out.. en had gelijk de dierenarts gebeld..kon gelijk langs komen.. nou ja.. half uur gepraat met de dierenarts.. volgens mij zijn woorden als.. neurologische aandoening, blabla, bacteriele infectie..blabla... onsteking... abces.. pus in het oog... zinkt wel weer... blabla... voorbij gekomen... pupil vervormd.. reageert niet op licht... ja dat wisten we de vorige keer ook al... andere oog ziet ie nog wel maar ook een grauwe staar waasje.. het nieuwe is dus die pus streep door zijn oog.. hoe die daar komt.. geen idee.. waardoor? geen idee...hij heeft nu AB gekregen en dan moeten we maar kijken.. ik vroeg nog of het had geholpen als we toen al begonnen waren met AB..ja kon die niet zeggen..misschien kon die toen ookal niet zien met het oogje.. pff.. eerst Noellie..nu Bailey.. en toen ik thuis kwam zag ik Boefje ineens met dr oogje knijpen... ik gelijk weer aan de telefoon met de dierenarts.. nu maar besloten Boefje ook mee te behandelen met AB..maar ik kijk het nog heel even aan.. als ik het idee heb dat ze toch anders doet met dr oogje als normaal.. dan ga ik haar ook meebehandelen.. pfff wat is dat toch man.. lekker ook weer. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .