Ga naar inhoud

Rubber/ zacht plastic knagen.


Flying

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen loopt onze schat van een ram los door de woonkamer/ keuken. Dat gaat perfect, hij gaat keurig in zijn hok naar het toilet, knaagt niet, perfect. Bijna dan. We merkten al snel dat hij een 'schoenentic' had. Als we met schoenen door het huis lopen begint ie als een gek om ons heen te rennen, te keutelen en er in te bijten. Ook de deurmat is onveilig. We dachten eerst aan een verband schoenen/ deurmat, maar vandaag begon hij aan de wieltjes van de nieuwe loopfiets van ons zoontje :( Conclusie: schoenzolen, deurmat met rubber onderlaagje, wieltjes... Rubber/ zacht plastic dus. (Als je ruikt, ruikt dat ook allemaal ongeveer hetzelfde.) Voor de deurmat hebben we nu steeds een hekje staan, want die poept en plast hij helemaal onder. Schoenen in de gang, maar dat kun je visite moeilijk aandoen.. Ik wil het hem eigenlijk afleren, want het is naast onhandig denk ik ook nog hartstikke ongezond voor hemzelf. Maar hoe ga ik dat ooit doen?? Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijnen reageren goed op een goed gemikte straal van de plantenspuit. ze komen niet meer onder het bureau of achter de bank en bijten niet meer in mijn schoenen. Ik geloof wel dat ik geluk heb dat ze daar zo van schrikken, want heb ook veel topics gelezen waarin ze zich niks aantrokken van de plantenspuit, maar je kunt het proberen..

aangepast door Eefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .