Ga naar inhoud

Hope farms super trio Dongen (noord-brabant)


bobbie2012

Aanbevolen berichten

Ik bestel het via jumbopet.nl. Daar was het 13,96 (en geen verzendkosten vanaf 39 euro) dus ik bestelde meestal meerdere zakken of andere dingen erbij. Maar helaas zijn ze flink omhoog gegaan en zit het nu op 16,nogwat.... Maar ik verwacht dat dit ook met de prijzen van de grondstoffen e.d. te maken heeft en dat die prijsstijging in de winkel ook wel doorgevoerd zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al neem je een kilo kippenvoer, het kan allemaal, als je maar afrekent kan je de hele Boerenbond meenemen.

Punt is wat je wilt voor je konijnen. HFST is beter dan Kenner.

Je kan hier links onderin je postcode invoeren en dan kun je zien waar je dichtsbijzijnde verkooppunt zit: http://www.hopefarms.nl/producten-hope-farms/konijn/rabbit-super-trio

Hopelijk is het niet te ver voor je.

Overigens is er nu bij de Intratuin een actie waarbij de brokjes Science Selctive (zeg maar het duurste voer maar erg goede kwaliteit) 2 zakken van 3 kg voor de prijs van 1 zijn, dus als de Intratuin dichterbij is dan kan je dat ook nog nemen, maar is alsnog veel duurder natuurlijk dan 15 kilo voor 20 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Loon op Zand zit vd wouw. Je zou hun even kunnen bellen en vragen of ze wat hebben liggen. Alles wat zij hebben zijn wel breukzakken, maar dat maakt niet uit. Is als goed is nog goedkoper als in de winkel ;)

Over het algemen hebben tuincentra HFST en anders kunnen zij en de dierenwinkels die bestellen.

Ik zelf bestel het bij dewelpenhoeve.nl gelijk met de Orijen brokken voor mijn hond en/of poezen. Bij die Orijen krijg ik namelijk gratis verzendkosten en dan kan ik dus gratis een HFST mee bestellen (althans, ik betaal dan geen verzendkosten ;) ).

aangepast door Nicky_the
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .