Ga naar inhoud

sore hocks


Oeps2012

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Gelukkig hebben mijn konijnen geen sore hocks en dat wil ik graag zo houden. Ze zitten nu binnen, in een ren. Op de grond in de ren liggen fleece dekens, omdat de vloer nogal hard is. Zo te zien vinden ze het ook heerlijk, omdat ze lekker liggen te luieren op de dekens. Maar nu vraag ik me af of mijn konijnen door de fleece dekens sore hocks kunnen krijgen. Weet iemand dat?

Bedankt alvast voor jullie reacties! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is dit afgeraden om als ondergrond te gebruiken, omdat dit sore hocks kan veroorzaken.

Ik had gewoon kaal hout voor binnen, maar mijn FH heeft ze nog gekregen, dus nu gewoon weer bodembedekking erin gelegd.

Wat ook mogelijk is om een zeil op de vloer te leggen en daar overheen bijv oude handdoeken of een laken. Zolang het niet van synthetisch materiaal is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hebben ze in de leefruimte altijd een fleecekleed liggen, maar daarnaast nog ruimte om gewoon lekker te huppen op een gewone vloer. Wij hebben er geen problemen mee, maar als je er hard over heen wrijft, voel ik het hier ook niet echt branden

Het is hier dus geen bodembedekking, maar gewoon een kleedje in de hele ruimte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .