Ga naar inhoud

Kaas


Lucky36

Aanbevolen berichten

Gaat er niet al iets mis als je zegt hij is dol op kaas en dan pas gaat vragen of hij het eigenlijk mag.

Kijk bij twijfel op de beschikbare lijsten hier, er is info genoeg beschikbaar.

Van kaas zal hij misschien niet meteen omvallen maar wat nu als je eerst iets echt giftigs geeft.

Better safe than sorry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze eet eigenlijk nooit kaas, alleen gaf ik haar net een klein stukje om te kijken of ze het lekker vond. het was ongeveer zo groot als 3 postzegeltjes dus het valt wel mee. ze vond het dus heerlijk dus vroeg ik me af of ik het haar vaker mocht geven omdat ze het zo lekker vond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij rent er juist heeeeeel hard voor weg :D hij kwam een keer nieuwsgierig kijken wat ik had. Dus ik liet het ruiken, nou hij stoof zijn hok in!

Maar om eerlijk te zijn vind ik drie postzegels best een groot stukje. Stel dat ie er niet goed tegenkan is het best veel naar mijn mening. Beter maar niet meer geven ;) melkproducten zijn niet zo heel goed voor ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och, ik zat eens op de bank, en toen jatte mijn kleine boef, mijn boterham pindakaas! Maar hij vond het wel vies haha.

Denk niet dat het verstandig is, dus zou het voortaan niet meer geven. Ik geef mn boeven altijd 'n stukje gedroogd fruit, banaan ofzo. :)

Kun je zo kopen in een dierenwinkel voor niet heel veel geld, en ze zijn er kei dol op. Stukke gezonder dan kaas. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .