Ga naar inhoud

Groente voor een jong konijntje


Cinderella

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Donderdag gaan we het vriendinnetje voor Bobo ophalen, we noemen haar Lilly :biggrin: Dan gaan we ze eerst aan elkaar koppelen en als alles goed gaat mogen ze lekker met zijn 2tjes naar buiten. Maar even een vraag; ik geef Bobo iedere avond wat groente, zij is dit natuurlijk nog niet gewend. Moet ik dit dan apart aan hem gaan gaan geven en haar langzaam laten mee wennen? Of mag zij dit nog niet? Ze is pas 8 weken oud (denk ik), vanaf hoe oud mogen ze met groentes beginnen?

Alvast bedankt voor de hulp ^^

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je schrijft : Ze is dit nog niet gewend. Dat vind ik dus zo jammer dat de kleine ggen groen krijgen op de plaats waar ze geboren worden. Tegen ze bij mij naar hun nieuwe baasjes gaan hebben die al alles meegegeten. Zo moet het toch. Alles lekker meeknabbelen met de mama en in het begin is dat weinig omdat ze er nog niet goed mee weg kunnen maar op de duur mag ik al een serieuze portie bijgeven voor hen want anders heeft mama niks meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .