Ga naar inhoud

Welke snoepjes?


KoenSilvertant

Aanbevolen berichten

Voor zover ik weet zijn snoepjes nooit super gezond, daarom zijn het ook snoepjes ;) misschien is het een idee om bijvoorbeeld druiven tegebruiken als snoepje? Of zonnebloempitjes? Natuurlijk is het allemaal extra bovenop het hooi, biks en groenvoer, maar het is allicht beter dan bijvoorbeeld de beruchte yoghurtdrops etc. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal krijgt Doerak gewoon een SS-biksje als snoepje en daar gaat hij ook gewoon voor op de achterpootjes staan.

Na het commando huuphuuphuup (da's dat hij naar de kooi/ren moet) krijgt hij een lofty, een appel- of banaanchippie.

Da's dus twee keer per dag. Een speciaal snoepje voor een speciaal commando :biggrin:

Gezond is het niet....maarja ik denk dat als je dingen met mate geeft het wel mee valt.

Pas alleen op, want die slijmertjes kunnen zo 'lief en aandoenlijk' doen om extra 'buit' te krijgen.

Dit moet je wel goed kunnen weerstaan. :)

aangepast door Wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal krijgt Doerak gewoon een SS-biksje als snoepje en daar gaat hij ook gewoon voor op de achterpootjes staan.

Na het commando huuphuuphuup (da's dat hij naar de kooi/ren moet) krijgt hij een lofty, een appel- of banaanchippie.

Da's dus twee keer per dag. Een speciaal snoepje voor een speciaal commando :biggrin:

Gezond is het niet....maarja ik denk dat als je dingen met mate geeft het wel mee valt.

Pas alleen op, want die slijmertjes kunnen zo 'lief en aandoenlijk' doen om extra 'buit' te krijgen.

Dit moet je wel goed kunnen weerstaan. :)

Haha, volgens mij moet je het extra kunnen weerstaan bij Doerak ;) Wat een heerlijk beest is dat toch! Alleen al hoe hij ligt in die tunnel op de foto van je 'handtekening'.. :clown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kruiden of een goede kwaliteit brok kan als snoepje dienen. Bijvoorbeeld de Fibafirst brokken. En gewoon lekker groenvoer. Als je veel "snoepjes" wil geven, zou ik gewoon hun portie brokjes uit de hand voeren ipv uit een bakje. Dan zijn dat de snoepjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .