Ga naar inhoud

Waar kopen jullie je SS voer


dannycnl

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik kan me nog herinneren toen ik net begon op dit forum er mensen waren die hun SSvoer per zakken van 10KG uit Engeland lieten komen.

Aangezien ik veel uit het buitenland laat komen waarom geen konijnenvoer.

Welke websites gebruiken jullie voor het bestellen van jullie SS voer?

Alvast bedankt voor de info

Groeten danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn SS gekocht bij Bunnybin:

http://www.bunnybin-winkeltje.nl

Help je hun mee voort te bestaan (ik houd van kleine winkels) die tevens konijnenopvangen steunen. Vind ik belangrijker dan puur de goedkoopste prijs (want daarvoor zou je overwegen in het buitenland te bestellen neem ik aan). Zo'n zak gaat hartstikke lang mee en het hooi dat er hier doorheen gaat is duurder bij elkaar dan die brokken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij petplanet.co.uk, thehayexperts.co.uk bestel ik het zelf (voer niet alleen SS maar ook een andere brok die ik ook uit de UK haal) er was nog een adresje waar het nog goedkoper kon wat betreft de SS, maar die verkopen 'mijn' brok niet dus ik zou zo even niet meer weten hoe die heet...

Verder als je het in Nederland voor de gangbare prijs zou willen kopen zou ik inderdaad bij Bunnybin bestellen! Ik bestel de SS hier zelf puur en alleen voor mijn eigen opvangkonijnen dus betaal liever neit de volle mep alleen om andere opvangen te steunen. :P

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even bij Petmeds gekeken maar de helft goedkoper? Het zou voor mij incl. verzendkosten iets minder dan €10,- hebben gescheeld. Ik heb de zak nu 3 maanden en er zit nog HEEL veel in. Ik heb duurdere hobbies...

Dollie, bij jou kan ik het me voorstellen want je zult met opvangnijnen misschien ook wel meer verbruiken dan de 'gemiddelde' konijnenhoud(st)er met maar 1 of 2 nijntjes. Toch, om op die manier opvangen te steunen blijft een mooi gebaar, zelfs al heb je er zelf een, toch? Maar goed, das een beetje OT ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gaf altijd hfst en dizzy had vaak last van plakpoep. ik dacht dat het met groenvoer te maken had. Maar nu geef ik al een tijdje gemengd met ss erdoor....3/4 ss en 1/4 hfst. En echt ik zie geen plakpoep meer......hebben meerdere daar ervaring mee?? Schijnbaar een erg goede brok voor haar.

Ik heb het de laatste keer gehaald bij de intratuin. 3 halen 2 betalen. Dan ben ik voor 9 kilo 34 euro kwijt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wou laatst 3 zakken SS bij petplanet bestellen, ja kwam dus dubbel verzendkosten overheen omdat het over de 30kg zou zijn >.>. Dus net vandaag 2 zakken besteld en nog een speeltje erbij voor de nijnen! Met zes konijnen ga ik toch echt voor de goedkoopste optie, heb het zelf ook niet heel erg breed, en wil graag sparen zodat ik over een jaar of wat het huis uit kan! Nu is de pond wel weer wat duurder geworden, maar ja dat heb je toch. Uiteindelijk toch goedkoper dan elke keer 30km rijden naar de goedkoopste winkel hier in de buurt die alleen maar 3kg zakken verkoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .