Ga naar inhoud

Konijn is rustig


Fantasytijger

Aanbevolen berichten

Ik zou me heel erg schuldig voelen als ik jou was, want echt ondernemend was je er niet in..

Sorry hoor, maar we adviseren hier allemaal zsm naar een dierenarts te gaan, en jij kijkt toe hoe ze ligt te stuipen en vraagt ondertussen HIER wat dat is???

Ik schrik echt van zo'n reactie...

Heel veel sterkte met het verlies van je konijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte.

Mocht je ooit weer een konijn nemen zoek dan van te voren een goede dierenarts, en niet 1 dag wachten als je konijn zich niet goed gedraagt :) Nu kon je er in dit geval idd niet veel aan doen, de tweede keer dan, een spoedkliniek heb je helaas niet voor het uitkiezen maar als ik lees dat je met pijnstillers afgescheept wordt is dat niet zo best van die DA.

Nou ja, misschien wil je ook wel geen konijn meer. Eerst dit maar eens verwerken, nogmaals sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou me heel erg schuldig voelen als ik jou was, want echt ondernemend was je er niet in..

Sorry hoor, maar we adviseren hier allemaal zsm naar een dierenarts te gaan, en jij kijkt toe hoe ze ligt te stuipen en vraagt ondertussen HIER wat dat is???

Ga even lekker iemand nog met een schuldgevoel opzadelen ook! :grrrrrr: Denk je dat dat helpt?

Ze is naar de dierenarts geweest, alleen heeft die helaas niet adequaat genoeg gehandeld. En als je denkt dat wat je dierenarts zegt, goed is, is het heel moeilijk om mensen te geloven die op internet wat zeggen. Deze mensen ken je niet persoonlijk dus je weet ook niet of ze gelijk hebben.

Veel sterkte met het verlies Fantasytiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga even lekker iemand nog met een schuldgevoel opzadelen ook! :grrrrrr: Denk je dat dat helpt?

Ze is naar de dierenarts geweest, alleen heeft die helaas niet adequaat genoeg gehandeld. En als je denkt dat wat je dierenarts zegt, goed is, is het heel moeilijk om mensen te geloven die op internet wat zeggen. Deze mensen ken je niet persoonlijk dus je weet ook niet of ze gelijk hebben.

Veel sterkte met het verlies Fantasytiger.

Nou inderdaad! Ik weet zelf hoe het is om een da te vertrouwen die achteraf knudde blijkt te zijn... Mijn ouders gaan al jaren naar deze da met hun honden, ik al jaren met mijn kat die blaasproblemen heeft en normaal gesproken alleen voor de entingen met de nijntjes. (ze hadden hiervoor nog nooit problemen gehad) Helaas bleek mijn da niet konijnkundig te zijn, maar daar kwam ik ook pas dagen later achter toen ik mijn probleem hier op het forum zette. Nu heeft mijn konijn Shreddy een abces in zijn mond en ik ben ook hartstikke bang dat ik hem ga verliezen... Om dan zo'n opmerking naar je hoofd te krijgen is vreselijk.. Ik hou vreselijk veel van mijn konijnen en ja ook ik zal vast dingen niet goed inschatten of fouten maken, maar dat is wat ons menselijk maakt... Ik denk dat Fantasytiger ook haar best heeft gedaan om haar konijntje beter te maken, alleen heeft ze net als ik pech gehad met een niet adequate da.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .