Ga naar inhoud

Ziek???


Bommel_Petertje

Aanbevolen berichten

Mijn konijn is sinds gisteren aan het niezen, hij heeft ook 1 rood-omrand oogje maar het traant niet, en er komt een soort van witte vloeistof uit zijn neusje..is hij gewoon verkouden en gaat het vanzelf over of kan het ook een ziekte zijn? Ik kan na het weekend pas bij de dierenarts terecht dus ik wou graag weten wat ik in het weekend nog voor hem kan doen zodat die zich wat beter voelt. Wat zijn eetlust betreft weet ik niks, omdat ze met zn tweeën zijn en ik dus niet weet wie wat eet.

groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net met de oom van een vriend gepraat die al zijn hele leven konijnen heeft (en dus ook bekend is met de meest voorkomende ziektes) volgens hem moest ik het het weekend even aankijken zodat ik de symptomen in de gaten kan houden en ze meteen apart zetten (ivm de kans dat het besmettelijk is)..dus ik ga maandag gelijk naar de DA en dan maar hopen dat het bij een verkoudheid blijft

bedankt voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .