Ga naar inhoud

Met Leo naar Utrecht


Domino

Aanbevolen berichten

:yes: Maar hij is weer bij z'n positieven :) Eenmaal thuis stond hij weer op en ik heb hem heel voorzichtig in het hok gezet. Hij sprong eruit naar beneden en kwam tot de ontdekking dat z'n achterpoten nog niet helemaal deden wat hij wilde. Ik hoorde z'n nagels over de grond slepen :D en hij was wat lamlendig met lopen. Maar hij heeft het goed doorstaan. Begon ook meteen hooi te eten toen hij thuis was.

En die Luna verdiend ook een pluim hoor. Onderweg heen lagen ze heel lief met de koppies tegen elkaar aan. Ze heeft wel eventjes in de bench moeten wachten toen ze met Leo bezig waren maar ik had wat voer meegenomen en groentes en daar was ze lekker van aan het eten.

Toen ze Leo weer terug kreeg was hij zo duf als wat en begon ze hem meteen te likken aan z'n oor en op z'n zij. Echt zo lief. Onderweg terug lag ze lekker tegen hem aan. Zo bleef hij ook mooi warm mocht het lastig voor hem zijn.

Maar goed... de uitslag!

Het is zo goed als zeker, wat ik al dacht, een speekselklier die nogal fors is, op de verkeerde plek zit en een uitstroomopening naar de verkeerde kant heeft. Ze hebben een biopt van het vocht genomen en daar moet ik de uitslag nog van krijgen. Maar het gaat zeer waarschijnlijk over speeksel dus.

Maar goed.... bij mij lekt ie.... bij de arts niet, zoiets heb ik nou altijd. Ik kan het eventueel laten opereren, maar het is een flinke operatie en de vraag is, Help ik Leo hiermee of heeft hij er niet zo'n last van. Als ik het wel wil laten opereren wordt het dus meer plastische chirurgie ipv dat het medisch noodzakelijk is. Dus dat is wel lastig. Plus dat Leo er best wel pijn van zal krijgen als ik het wel laat opereren. Dus wat is wijsheid.....

Ik heb nog een paar foto's gemaakt net. :)

Foto-VNXLYIVZ.jpg

Foto-DNW36WUG.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

apart probleem dus bij leo teminste ik heb er nog nooit van gehoord

ik weet niet wat wijsheid is qua operatie

ik denk als hij er geen last van heeft ik het niet zou laten doen

ook omdat het geen medische operatie is

maar ik zie leo niet in het echt natuurlijk

leuke foto s trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij zich zelf goed schoonpoetst zou ik er ook niks aan laten doen.

Misschien maak je het met zo'n operatie alleen maar erger dan dat het is. Ofja het is natuurlijk vervelend, maar ik bedoel je weet niet wat zo'n operatie allemaal aanricht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even wat foto's van z'n kin gemaakt, al zie je er niet zo heel veel van behalve dat ie kortgeschoren is gisteren.

Foto-3FOYOQLK.jpg

In die twee bultjes die je ziet.. daaronder zitten die bewuste bobbels.

Foto-KFLTUPUP.jpg

En nog een foto dat ik hem vast heb :) Is hij niet zo gek op maar het moest even voor de foto's van z'n kin.

Foto-Q8RP7XUA.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .