Ga naar inhoud

Mn meiden worden gecastreerd.


_Danielle

Aanbevolen berichten

Jaja.. Het is dan zo ver. Na lang sparen kan ik eindelijk de castraties voor Indy en Mickey betalen.

Ik heb Indy net weggebracht, om 8u. Mijn Saartje heb ik daar ruim een jaar geleden ook laten castreren, en toen had ik er al een heel fijn gevoel bij, nu is dat gevoel alleen maar sterker geworden. Hij weet waar hij over praat en wist behoorlijk wat over konijnen. Indy is gewogen en ze is bijna 2 kilo! Ik wist dat het een grote dame was, maar hier moest ik wel even om lachen, haha.

Hij heeft Indy een spuitje gegeven en ze is in mijn armen in slaap gevallen terwijl ik haar kriebelde. Dat was voor mij, maar ook voor haar, een heel fijn gevoel. Ze kroop bij me en ik vond 't ook fijn om nog even zo dichtbij haar te zijn. Om half 11 kan ik bellen hoe het is gegaan en dan zal ze al wakker zijn.

Pffft, ik ben zo nerveus!!!

(volgende week, de 31e, wordt Mickey gecastreerd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

strekte altijd spannend zoiets

Ik ben zelfs bij de castratie van Quintis geweest, hem vast gehouden met het in slaap maken en de operatie gezien en hem toen t weer klaar was, zelf in zijn hok gelegd en toen een paar uurtjes gewacht thuis en toen kon ik m weer ophalen..meneer begon meteen te eten toen hij thuis was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey wat goed zeg.

Over een mnd is het mijn beurt :( eng hoor !

Maar doe jij een kruik in een handdoek wikkelen?? en wat voor kruik gebruik jij?

Ik mag de stale gebruiken van mijn schoonzusje(die je bij baby's neerlegt) maar ik heb ook zo een zachte waar je water in moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het gaat super met haar. Ze wast zichzelf volop, eet goed, keutelt goed enz. Ze komt gewoon goed en levendig over. Ik heb haar vanochtend nog haar pijnstillers gegeven, daar was ze het niet mee eens, haha. Vanavond krijgt ze nog en morgen kijk ik het aan, eventueel gaat ze morgen ook weer terug naar dr broertje, want ze wordt helemaal gek in dat hokje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee Lia, ik heb gewoon een ronde met een hoes dr omheen.

Het gaat trouwens super met Indy. Vannacht heeft ze me de hele nacht wakker gehouden en ze was gewoon zielig in het hokje. Ze had weer zoveel energie en was constant bezig om uit het hok te komen. Ook at ze alles weer goed.

Vanmiddag heb ik het besluit genomen om haar terug te zetten bij Joris, en dan natuurlijk wel aan te kijken hoe het ging. Ze was wat gestresst in het begin, maar daarna ging het super. Ik heb Indy in de gaten gehouden, ze is zo superblij. Ze eet aan één stuk door, ze knuffelt met Joris en ze ligt weer lekker voor dr deurtje. Ze is veel gelukkiger zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .