Ga naar inhoud

bijten en plassen


Garret

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik had dit topic eerst onder “algemeen“ geplaatst, maar als ik het goed heb passen mijn vragen en mijn verhaal beter hier.

Mijn konijn Garret is ontzettend enthousiast. Ze hobbelt dan om mij heen, jammer genoeg als ze de kans krijgt bijt ze me. Ze doet het bijzonder genoeg alleen als ik een grijs vest aan heb. Ook wil ze het wel eens proberen als ik het vest niet aan heb, maar dan bedenkt ze zich al snel. als ik blote armen heb, doet ze het niet! Als ze is uitgehobbelt komt ze lekker tegen je aan hangdn om vervolgens lekker tr kroelen. ze neemt het er dan volledig van. Weet iemand hoe het bijten zou kunnen komen? of hoe ik dit kan afleren?

Sinds kort plast ze ook alles onder in haar hok. Ze heeft nog wel een vast plekje, waar ze het altijd doet, maar eens in de 2 dagen ongeveer, plast ze tegen alles aan in haar hok. Ook vaak in haar voerbakje.

Kan iemand mij hierbij helpen? Of informatie geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, het is een voedster. Garret is nu 10 maanden oud. Het is inderdaad ook sproeien, maar ze gaat er ook wel eens op het gemakje voor zitten op een andere plek in haar hok. Het bijten kan ik verder ook nergens terug vinden. Weet ook niet goed wat ik hier mee moet. Ze lijkt niet bang of boos maar is dan heel druk. Zoals ik al zei komt ze daarna altijd kroelen.

Hebben jullie nog tips over het sproeien? Ik krijg de plekken ook moeilijk schoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bijten deed het konijn van mijn ouders ook altijd, maar dan in de broekspijpen. Wij liepen dan altijd met opgerolde broekspijpen door de tuin, om ons tegen het konijn te beschermen! ;) Volgens mij is het gewoon enthousiasme ofzo, er zat niks kwaads achter. Het enige wat je volgens mij kunt doen, is dat grijze vest uitlaten als je met haar gaat kroelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .