Ga naar inhoud

Iets verkeerds gegeten???


Noopy

Aanbevolen berichten

Nee, ik heb dat smerige spul gelukkig niet thuis staan (dan zouden mijn konijnen de hele dag high zijn :bounce:!!!).

Maakte me ook niet druk of ze high (of wat ze er ook van worden :)) zouden worden, maar meer of de plant zelf niet giftig is.

Maar niet dus :)!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

lia nu moet je niet over drijven he.Natuurlijk is wiet planten zeker niet het beste wat konijnen kunnen eten maar het kan niet echt kwaad.lia verwen ze eerder met een wilgen tak.Dat is ook nog eens goed voor de tanden.

joeh mag ik niet eens geintjes maken??????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof inderdaad ook niet dat die plant giftig is voor konijnen. Goed zal het ook niet echt zijn, maar als het om een kleine hoeveelheid gaat zal het wel goedkomen. Hou ze voor de zekerheid even goed in de gaten de komende tijd.

Mocht je in de toekomst nog eens twijfelen of een plant giftig is of niet en heeft je konijn er van gegeten? Geef ze dan een papje van norit (gewoon bij een drogist te koop). Dit mag je niet geven bij een verstopping, maar als een konijn een mogelijk giftige plant op heeft is het altijd verstandig dit wel toe te dienen zo snel mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .