Ga naar inhoud

Sla


KoekjeErbij

Aanbevolen berichten

Dit heb ik me dus ook een hele tijd afgevraagd... Loes en Demi krijgen van mij gewoon sla, en niet ''met mate''. Ik geef het ze best vaak, ze vinden het lekker en hebben er totaal geen last van. Er zit veel vocht in, maar als ze in de natuur gras eten, zit daar toch ook veel water in? Als ze sla gehad hebben of ander groen drinken ze minder dus ik snap het probleem hier niet zo van. De opvang waar ik Demi gehaald heb hebben mij gezegd dat het niet veel kwaad kan, dat mensen er teveel bij nadenken. Ik ben het hier op zicht wel mee eens. Er staan overal horror verhalen over kool en wat niet, maar er zijn ook zoveel mensen die het jaren aan hun konijnen geven die er geen last van hebben! (Mijn konijnen vroeger als kindje kregen al het groente afval en deze zijn ook oud geworden en hebben er nooit last van gehad).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je bericht even in een nieuw topic gezet.

Het ligt helemaal aan het konijn. Konijnen die gevoelig zijn op de darmen en dus wat moeilijkere eters zijn kun je beter geen sla geven. Maar hier eten ze er ook lekker van hoor! Nooit problemen gehad! Maar wat dat betreft zijn het hier eigenlijk allemaal wel goede groenvoer eters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .