Ga naar inhoud

konijn heeft te lange tanden hoe kan dat en wat moet je doen?


kelsey24

Aanbevolen berichten

Wat voor voer geef je? Heeft hij/zij voldoende knaaghout ter beschikking? Eet hij/zij veel hooi?

Alleen de snijtandjes of heeft hij/zij ook last van haakjes op de kiezen?

brokjes en hooi hij + groen voer distels hooi de snijtanden en hoektanden lust geen knaaghout

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hoektanden lust geen knaaghout

Uh...Heb je het wel over een konijn? Die hebben inderdaad geen hoektanden (ze eten namelijk geen vlees) en heb je al eens verse wilgentakken geprobeerd? Misschien kon hij ze gewoon niet eten omdat zijn tanden te lang waren?

En wat bedoel je met 1 keer per 3 weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien is het handig als je een topic start dat je juist en volledig uitlegt wat er aan de hand is, want nu kunnen we gissen over wat je bedoelt en het nog niet zeker weten:yes:

wat ik er uit begrijp is dat je konijn om de 3 weken lange tanden heeft ? en dat je daar mee naar de da gaat of zo dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, en als dat zo is, dat je ermee naar de dierenarts gaat, wat doet die dan? Slijpen, knippen? En wat zegt die erover? En hoe lang gaat dat als zo? En je hebt op een aantal andere vragen ook nog geen antwoord gegeven.

Je moet eerst even alles goed uitleggen, anders snappen wij er niks van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in een ander topic zeg je dat je maar 2 konijnen hebt, kleintjes, is dit konijn met tandproblemen dan het jouwe?

Haha Kelsey heeft 2 baby konijntjes, en die andere is helaas laatst overleden door een tumor, ik denk dat het wat verkeert is geschreven. Maar freddy haar konijn is niet weg maar in haar hart (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet je dat ze tandproblemen hebben?? Hebben ze lange tanden? Kunnen ze niet meer eten?

ik denk niet dat er sprake is van een probleem, de TS is 7 en heeft al meerdere topics gestart en Ilse 42 haar buurmeisje zei in een ander topic dat de konijnen geen problemen hadden:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk niet dat er sprake is van een probleem, de TS is 7 en heeft al meerdere topics gestart en Ilse 42 haar buurmeisje zei in een ander topic dat de konijnen geen problemen hadden:yes:

Ja ik weet het niet zeker, maar anders had ze mij dit wel gevraagt. En had ik het wel gezien. Dus ik denk haast niet dat dit zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .