Ga naar inhoud

Luna wordt morgen geopereerd


Domino

Aanbevolen berichten

Ik heb weer wat bij Leo ontdekt....

Onder z'n kin/kaak gewoon in het midden aan de onderkant van z'n bek, zitten 3 bobbels. Ik kan ze vastpakken en bewegen. Toen ik eraan zat werd z'n kin ook weer nat, dus het lijkt wel of dat er wat mee te maken heeft. Maar het is zo vreemd! De vloeistof is kleur en geurloos.

De bobbels lijken wel los te zitten onder z'n vel. Nu moet Leo binnenkort toch weer terug om de andere kant van z'n wang te laten doen, dus misschien kan dat dan ook meteen weggehaald worden, wat het dan ook mag zijn.

Ik heb het idee dat er wat mis is gegroeid bij hem toen hij nog baby was ofzo. Dat zei de dierenarts ook al. Lijkt wel of er iets niet goed ontwikkeld is bij z'n groei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend raar. Net alsof zijn speekselklieren onder zijn kin zitten.

Niet dat ik daar ooit eerder van heb gehoord maar het is toch vrij vreemd dat hij nat wordt als je eraan zit.

Die gekke Leo toch. Kan me voorstellen dat de DA ook voor een raadsel staat.

Hoop dat het weggehaald kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoop het ook. Ik krijg steeds meer het idee dat die fokster die hem heeft gefokt een broodfokker was en totaal niet naar dat soort problemen keek. Hij heeft ook bijzonder gele tanden voor een konijn. Hij is qua bouw ook vrij slungelig.

Maar hij is daar door niet minder hoor ;) ik ben gek op m. En bij de dierenarts zijn ze ook gek op hem hihi :) het is gewoon een schat. Ik hoop dat hij een gelukkig konijn zal worden als die dingen weg zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .