Ga naar inhoud

Luna wordt morgen geopereerd


Domino

Aanbevolen berichten

Ook al heb ik het al vaker laten doen, ik vind het nog iedere keer spannend als ik een voedster laat helpen.

Morgen is Luna aan de beurt.

Ze is zo enorm veel op Leo aan het rijden zodat hij nu onderhand zowat kaal is op z'n rug. Aangezien hij destijds om zo'n zelfde reden enorme ruzie met Jet heeft gehad, wil ik nu optijd ingrijpen. (niet dat ik bij Jet te laat was, die ruzie was inene uit het niks, maar toch)

Het scheelt dat hij het van Luna een stuk beter accepteert. Maar ik heb een paar weken in de zenuwen gezeten totdat ik een afspraak kon maken.

Morgen tussen 8 en 9 gaan ze naar de dierenarts. En 's middags mag ik ze weer halen. :)

Ik probeer jullie op de hoogte te houden zodra ik wat weet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gebeld. Ze zijn net wakker en Leo zat een beetje om zich heen te kijken met een blik wat ze hem nu weer hebben aangedaan. En Luna had net haar ogen geopend. Ik weet nog niet hoe of wat precies maar ze zeiden dat het goed was dat ik het had laten doen. De baarmoeder van luna zag er niet goed uit. Maar ik zal straks wel uitgebreid verslag krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ja ik heb uitleg gehad. Maarrrrrr het was een misverstand. (handig weer ;) ) Maar haar baarmoeder zag er gelukkig wel gewoon goed uit. Alleen die plek bij Leo was raar, dat was het verhaal dus.

Hij heeft op z'n beide wangen een soort wrat/cyste/fistel zitten die behoorlijk diep zit. De ene kant is nu weggehaald en misschien is dat wel de oorzaak van het gekwijl. Maar het was een vreemd ding in ieder geval. Leo heeft nu dus ook een paar hechtingen in z'n wang zitten.

Ik heb ze gelukkig beide al wat zien eten en ik denk dat ik ze dan ook bij elkaar laat. Luna heeft wel heel veel steun aan Leo. Zelfs bij de dierenarts hadden ze ze even bij elkaar gezet. En ze konden duidelijk zien dat ze echt gek op elkaar zijn. :)

Maar goed, gelukkig met Luna dus alles goed. Sorry voor de paniek om niks. Wist ik dus ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik schrok er ook wel van, maar gelukkig is het goed :) Maar de dierenarts zei het wel goed, de assistente alleen niet ;) maar geeft niet. Kan gebeuren.

Ze waren allebei snel wakker en goed alert. En net zat Luna Leo z'n hoofd te likken. Ik heb ze samen binnen zitten nu, ik kan ze wel apart zetten, maar ze houden echt van elkaar. En ik denk dat Luna veel steun aan Leo heeft.

Ik merkte toenstraks dat ze pijn had, ze ging stilletjes zitten. Ik heb haar een klein beetje pijnstiller bijgegeven, dat mocht ook. En ze is weer helemaal levendig nu.

Toen ik ze thuis in het hok zette, gingen ze beide snel zitten poepen.... Leo had het denk ik opgespaard... eerste deel was diarree maar man man wat een bult!! Vervolgens gewoon goede keutels, dus geen zorgen gelukkig. :)

Luna is zich nu uitgebreid aan het wassen, hopelijk blijft ze van haar plek af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht is alles goed gegaan. Ze heeft volgens mij best zitten stem want er lagen flink wat keutels en ze was vanmorgen heel alert. Het is de eerste keer dat ze zo makkelijk wakker werden en snel gingen eten zonder medicijnen ofzo. Het enige wat ze krijgt is pijnstiller, maar daar blijft het bij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .