Ga naar inhoud

Overstappen van Science Selective naar ??


Suzimoo

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Een van mijn konijnen lijkt geen zin meer te hebben in Science Selective. Hij is er nooit groot fan van geweest, maar nu eet hij al 1,5 week niks meer (gelukkig wel stro, andijvie en wilg). Ze hebben een week geleden onder narcose z'n gebid behandeld, maar dat heeft niet gebaad. Tijd dus om eens andere biks te proberen. Mijn vraag: wat is een goed merk biks, naast Science Selective?

Is Beaphar bijvoorbeeld goed?

Groeten,

Susanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij moeilijk eet zou ik inderdaad eerst Beaphar Care+ proberen. Dat werkt hier altijd goed bij moeilijke eters. Anders zou ik Trovet overwegen. Persoonlijk vind ik dat de samenstelling van Hope Farms Super Trio niet gelijk aan die van Science Selective (hoewel het zeker een goede brok is) terwijl Care+ en Trovet Rabbit wel min of meer op één lijn liggen.

Zelf voer ik Bunny Basics T (o.a. te bestellen via Thehayexperts.co.uk) maar moet eerlijk zeggen dat niet elk konijn dat graag eet. Het ziet er exact hetzelfde uit als gewone biks maar blijkbaar is dat toch lekkerder.. heb al meerdere keren het aangeboden aan pleegkonijnen maar nee.. Die kiezen liever voor een slechtere samenstelling :P mijn eigen konijnen eten het wel allemaal met smaak, hoewel ze niet allemaal even makkelijk er op over waren. Maar ze moesten wel van dit nare mens haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik geef hope farms super trio. Wel krijgen ze hier SS als snoepje en 's avonds krijgen ze bij de hf ook wat ss. De hf krijgen ze wat minder. Ss vinden ze hier echt ontzettend lekker! Maar HF gaat er ook goed in en eten ze ook gretig op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij moeilijk eet zou ik inderdaad eerst Beaphar Care+ proberen. Dat werkt hier altijd goed bij moeilijke eters. Anders zou ik Trovet overwegen. Persoonlijk vind ik dat de samenstelling van Hope Farms Super Trio niet gelijk aan die van Science Selective (hoewel het zeker een goede brok is) terwijl Care+ en Trovet Rabbit wel min of meer op één lijn liggen.

Zelf voer ik Bunny Basics T (o.a. te bestellen via Thehayexperts.co.uk) maar moet eerlijk zeggen dat niet elk konijn dat graag eet. Het ziet er exact hetzelfde uit als gewone biks maar blijkbaar is dat toch lekkerder.. heb al meerdere keren het aangeboden aan pleegkonijnen maar nee.. Die kiezen liever voor een slechtere samenstelling :P mijn eigen konijnen eten het wel allemaal met smaak, hoewel ze niet allemaal even makkelijk er op over waren. Maar ze moesten wel van dit nare mens haha.

Iris, wat betaal jij momenteel aan verzendkosten bij THE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .