Ga naar inhoud

castratie 3 voesters, morgen is het zover!


ShinLi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wilgentakje met blaadjes wordt nu ook al kaalgeplukt door Gwyn en Freya. Maar Li wil niks hebben. Heb nu alles voor haar neus gezet en Cooper even buiten het hokje gezet zo dat ze in alle rust (zonder dat Cooper het natuurlijk opeet) misschien gaat eten. Moet haar dus goed in de gaten houden. Ze ligt languit en lijkt toch wel wat pijn te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat moet schrikken zijn... Zo'n dode vrucht is al niks (en inderdaad: waar komt dat in hemelsnaam vandaan??) maar als dan dit blijkt.. beide dames ook.. Wel heel goed dat ze allebei al eten. Dat Li nog niks wil is niet zo gek, geef haar ook wat tijd. Heb je pijnstilling mee gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ik het nog in huis had, maar blijkt dat ik alleen nog maar cisaral en metocloral drops heb :s. Mocht Li nog niks hebben gegeten straks dan ga ik haar zeker dwangvoeren en morgenochtend meteen pijnstilling halen bij de dichtsbijzijnde dierenarts. Heb Cooper er nog wel bijzitten, maar hij zit in de ren en het deurtje van de kooi is dicht om Li wat meer rust nog te geven en zodat ik het eten voor haar neus kan laten staan zonder dat Cooper het opeet :P. Hij gedraagt zich nu wel voorbeeldig, wilde eerst ontsnappen door bovenop het hok te springen.

Ik heb nog een half zakje Trovet Recovery liggen, deze is dus wel open, maar goed dicht verpakt en is van Januari (toen open gemaakt, kon geen tht vinden). Zou ik dit eventueel kunnen gebruiken? Of toch maar beter een papje van SS maken? Ben nu ook hooithee aan het maken.

Gwyn en Freya hebben al wat wilgenblaadjes gegeten en Gwyn al 2 paardenbloemen, Freya 1, zo begon het bij Jopelien ook, dus daar heb ik wel hoop in. Nog geen biks aangeraakt, en klein knabbeltje witlof en alle drie konijnen hebben al goed water gedronken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Li in ieder geval ciseral toegediend, zal de twee dames ook nog even doen. De hooithee is duidelijk de favoriet, alle drie begonnen er meteen van te drinken (en het ruikt heel erg lekker XD, zou er zelf bijna een bakje van doen lol). Doopte nog wat andijvie/witlof in de hooithee en Freya heeft hier een paar hapjes van gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik! Maar dit had ik nog wel in huis, ik dacht dus ook dat ik nog pijnstiller in huis had, maar niet dus :/. Weer een grove fout van mij anders had ik het zeker mee gevraagt! Zal morgenochtend meteen uit voor carprofen of metacam (onze DA hier in het dorp heeft waarschijnlijk geen carprofen, al een keer eerder om geweest). En onze auto gaat morgen te keuren. Anders stuur ik mijn vriend langs de DA in Balk, die heeft waarschijnlijk wel dit op voorraad gezien ze veel info over konijnen op hun site hebben staan.

Extra in de gaten houdem lukt wel, ze zitten allemaal op m'n slaapkamer, en heb ze dus constant in zicht. Gwyn en Freya staan naast de computer en Li met Cooper aan de andere kant van de kamer ^^.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Li toch maar wat SS prut gedwangvoerd. Daarna heeft ze nog een ieneminie stukje andijve gehad.

Er lagen bij Li een paar keutels in de bak, maar die kunnen nog wel van Cooper zijn geweest. Die heeft wel even bij dr in de wc gezeten (daar ligt ze nu constant in). Gwyn en Freya hebben ook nog geen keutels. Als ik een keutel zie dan sta ik te juichen XD. Maar alle drie hebben ze nu wel ciseral gehad. En geef ze zowieso nog voordat ik op bed ga (wat zowieso wel laat gaat worden, denk dat ik maar oordopjes in doe vannacht :P).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha net appel geprobeert, maar ze willen hier nog niks van weten. Zal straks nog wel stukje banaan proberen te geven (eet ik de rest lekker zelf op). Zit ze volgens mij wel lekker te pesten, steeds een lekker stukje groente voor de neus te houden. Nog ff stukje banaan straks en dan laat ik ze weer even met rust. Zit er om het kwartier wel even bij, maakt Gwyn en Freya niet zoveel uit. Maar Li is altijd al bangig en timide geweest en loopt liever weg voor me dan dat ze naar me toe komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Nee geen banaan of citroenmelisse op dit moment.

Iemand die mij nog kan vertellen of ik die Trovet Recovery kan gebruiken, die is 4 maand geleden aangebroken, maar zit nog voor de helft in. Mijn gerbil likt dit gewoon op..... Dus misschien ook wel goed spul voor Li. Maar weet niet of het kan omdat het al zo lang open is, maar wel goed afgesloten weer verder na gebruik.

aangepast door ShinLi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ruikt nog precies hetzelfde. Datum heb ik weer gevonden en was ongeopend goed tot mid 2013, en er staat niks in de bijsluiter alleen dat het luchtdicht afgesloten moet worden wat ik heb gedaan. Dus heb net Li nog wat toegediend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe bedankt. Wordt weer een nachtje met weinig slaap. Vorige week ook al drie van die nachten gehad, twee met gerbils koppelen die s'nachts naast bed stonden. Dus ben al wat gewend. En volgens mij zijn de konijnen op dit moment stiller dan de gerbils. Hopelijk springt Cooper niet op bed vannacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .