Ga naar inhoud

M&M hebben geknokt -> Maaike houdt ineens kopje scheef


Elvje

Aanbevolen berichten

en dat perenprutje is dat voor baby's?

dat kan ik mischien ook wel eens in huis gaan halen voor noodgevallen.

en als het bijna over de datum raakt eet ik het zelf wel op als konijnen het lekker vinden zal het echt wel lekker zijn.

Jup, Peer voor Baby's van 4 maanden. Zitten weinig toevoegingen in. Uit mijn hoofd zit er rijstzetmeel (ofzo ongeveer)

De potjes die ik nu heb, zijn dik een jaar houdbaar. Mijn monsters zijn dol op peer(enschil) en reageren tot nu toe altijd erg goed op een stukje fruit e.d. Maar die hoeveelheid suikers is zeker iets om in de gaten te houden.

Gaat hier nog altijd goed :D

Milo is vooral de wekker, Maaike kwam altijd even langs als ik ging slapen. Even kijken of baasje echt in bed ligt, even over de wang kriebelen en dan snel weer weg huppen. Ik vond dat zo gezellig ^^ En als ik op een vrije dag wat langer blijf liggen, kwam ze ook vaak langs met zo'n hoofdje 'Baas, dit kan niet... OPSTAAN!' Ja, dat mis ik best :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gijs vind perenprut, prut! hahahha hij wil niets! Ik moet de momenten kiezen dat hij was suf is...Alshij goed wakker is doet hij ook enorm raar... ik heb een grote handdoek op mijn schoot en die moet het ontgelden... allemaal gaten zitten erin en moet hem constant omdraaien weer... als ik de houdgreep doet lijkt meneer een kaakklem te hebben... krijg de spuit dan er niet eens in....:s dus moet hem tussendoor soms ff laten klooien waardoor je minimaal 40 min bezig bent om alles naar binnen te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's minder, Boseetje! Lust hij normaal wel Peer? Hier zijn ze namelijk helemaal wild van peer (en andere lekkere zoete dingen vaak ook)

Even een updateje:

Medicatie gaat er met Perenprut nog steeds vlot naar binnen. Ze vinden het alleen wel jammer dat ze niet samen uit één bak mogen lebberen :P

Verder nog steeds geen 'bijwerkingen' van die perenprut, dus dat is mooi.

Met Maaike gaat het super, het valt me niet meer op dat haar kopje scheef staat. Ik zie het niet meer gebeuren. En ze springt weer veel beter :D Ze komt ook weer langs op bed :love: Ze springt weer en beter op de bureaustoel. En ze is ongelooflijk levendig.

En ze zijn helemaal stapelverliefd op elkaar. :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heerlijk nieuws op de zondagochtend. :D

Graag gedaan hoor :rofl: Het is ook echt genieten zoals zij rond stuitert. Nu niet meer, want het is natuurlijk slaaptijd ;)

Gistermiddag had ik een appeltje gegeten en een sinaasappel gepeld en doorgegeven aan iemand anders. Handen vlug afgespoeld en even naar m'n kamer gegaan. Ik denk: waarom stuitert Maaike toch zo enthousiast rondom mij? Van die leuke vrolijke sprongen, zonder dat het direct binkies zijn. Ze volgde me op de voet. Oooh dacht ik toen, mijn handen ruiken waarschijnlijk nog naar al dat lekkers haha.

Wat een teleurstelling bij haar :P

Milo sliep gewoon, die komt niet zomaar uit z'n middagdutje. Alleen als baasje thuis komt en hij een snoepje krijgt. Maar meestal steekt hij dan alleen zijn neus uit z'n schuilverblijf van: geef maar hier. Ik ben er wel. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

arme maaike die dacht aaaah ik krijg weer wat lekkers:mdr:

Inderdaad :P

Ik vind twee keer per dag perenprutje en 's avonds laat nog een winterwortel wel genoeg suikers ;) He jak, wat ben ik een streng konijnen mens :P

Als ze maar genoeg lekkers krijg, is Maaike best vriendjes met mij :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahaa,heeeeeeeel streng ;) hier 2x per dag een stukje wortel..perenprut valt niet in de smaak, wortelprut eerste dag wel maar panacur gaat er zonder problemen in... heb het in zo doseerspuitje en hatsjee zo zn giegel in...

Miep zat onder de plakpoep van Gijs... :( lekker gewassen net en hokje schoon... rent Gijs zo het hok in en uit, valt niet :s wooow!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je konijn zich dan weer "normaal" gedraagt zoals je gewend bent kan je wel een gat in de lucht springen of niet! :D YEAHIE!

Inderdaad ^^ Dat ze blij zijn en dat ze zich goed voelen, vind ik heel belangrijk. Ze liggen dan echt weer lekker, ze zijn weer ongelooflijk lief naar elkaar. Daar geniet ik enorm van.

Zou anders ook niet weten hoe ik dit vol moet houden. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad :)

Morgen ga ik even langs de DA voor een nieuw potje P. want met al die vrije dagen, gaat dat niet goed komen ;)

Ik ga dat perenprut momentje zelf wel missen, zo heerlijk. Twee van die smakkende konijntjes, die zo af en toe genietend op kijken. Bakjes worden helemaal uitgelikt, even gekeken of baasje toevallig nog meer heeft... Denk ook dat m'n monsters moeite gaan hebben met het afscheid als het zover is.

Met Maaike gaat het super. Ze zijn allebei aangekomen (gek hè, met die perenprut als extraatje). Ze eten geweldig, ze zijn ongelooflijk blij. Maaike is gisteravond ontelbaar vaak van en op bed gesprongen, dus dat zit wel goed ;) Racen, vliegen, binkies, het vloog me gisteren allemaal om de oren.

Goede reden om voor 28 dagen te pleiten :D

Hopelijk is dit het laatste en kunnen we nu maanden ongestoord van elkaar genieten ;) En wat sparen voor volgende acties ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smakkende perenprut konijntjes zijn inderdaad heel erg leuk om te zien.

Ze zullen het straks wel gaan missen. Billy en Lena zeuren er af en toe nog om!

En dat beetje extra gewicht rennen ze er vast weer af als ze zo actief blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .