Ga naar inhoud

Jackson en nu ook Cleo eten niet:(


Cleo en Jackson

Aanbevolen berichten

  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo de DA gesproken.

vanavond nog even medicatie ophalen (metacam, cisaral)

Omdat dat op is.

Verder gaan we nu langzaam afbouwen. de primperan en cisaral nog aanhouden ook de pijnstilling/onstekingsremmer

En dan het bijvoeren naar 1 of 2 x per dag.

Eigenlijk eten ze al helemaal goed weer volgens mij maar ik ga in overleg afbouwen wil niet terug bij af zijn!

Zorg er ook voor dat ik voor het weekend(pasen) genoeg medicatie & critical care in huis heb.. Je zal maar zonder zitten..

Vind het wel lastig.. want wanneer kan ik met dit alles dan gaan stoppen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze gewoon goed blijven eten, kan je alles gaan afbouwen, lijkt mij.

Ik weet van Cisaral dat je af moet bouwen. En zolang ze het goed blijven doen?

Altijd een beetje lastig, omdat ze niet met je kunnen praten.

In ieder geval wel fijn dat het vooruit gaat met ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed hoor het afbouwen. Doe het inderdaad niet te snel het afbouwen. dat heb ik eens gedaan en was geen succes. Het is toen ook wel weer goed gekomen, maar was qua medicatie wel weer terug bij af.

Prettig dat ze toch weer wat ondeugd en ander gedrag laten zien. Dat betekent natuurlijk ook dat er weer genoeg energie is.

Hoe is het ondertussen met jouw energie, kan me zo voorstellen dat je ook redelijk op bent, pffff

Succes weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben idd vrij op, maar op zich nu we aan het afbouwen zijn merk ik dat ik wel wat meer rust heb.. Heb duidelijk t gevoel dat het de goede kant op gaat.

Ben er nu 2weken en dag mee bezig en das vermoeiend, daarnaast werk ik veel deze periode. Maar dat is niet erg. Zolang t maar goed gaat met de hupsels, dat geeft mij weer energie bij thuiskomst! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .