Ga naar inhoud

Jackson en nu ook Cleo eten niet:(


Cleo en Jackson

Aanbevolen berichten

  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heeft mn spandoek in het cafe toch nog iets geholpen :P nou ik haal hem gewoon weer te voorschijn hoor!!!

*pakt het spandoek* hup nijntjes! hup nijntjes!! eten! eten! kom op! jullie kunnen het!!

Ik denk dat het spanddoek het m doet, haal je m nog even erbij?

Ze hebben vandaag hooi gegeten de brokjes zijn leeg er is meer water uit het waterbakje..

Andijvie en wortelloof zijn kwijt... :D

Ik denk dat het de goede kant op gaat.. Het lijkt net of ze een soort van griepje hadden, maar ja we duimen nog even verder en kijk het aan want ben pas net 5min thuis..

ZO weer de medicatie opzoeken en hupakee geven, zelf eten en dan hun weer bijvoeren(want dat moet ik ondanks alles toch doen.. en dan weer bellen na alles met de DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm.. Van8 is er eigenljk niet gegeten.. :( mssn een hapje hier en daar maar niet zo veel:(

Vandaag dus weer bijvoeren, had gister 1x minder gedaan saafs..

Verder moeten we kritisch blijven of ze iedere dag vooruit gaan.. maar goed dat is vanavond dan weer even kijken.

(Wups pak je spandoek er even bij? ze knabbelen wel aan wat dingen maar ja ik wil lege bakjes, geen witlof of andijvie meer in de buurt.. EN EN EN blije konijntjes, maar opzich ze ogen wel relaxt en blij(Binkies hard rennen door huis, neer ploffen (zelfs bunnyflops heb ik gezien van de week..)

Maar het is vandaag alweer dag 8.. Een week geleden at jacks niet en ging ik per direct naar de DA..

aangepast door Cleo en Jackson
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een dappere nijntjes zijn het toch, kom op hoor!

Je bent inderdaad al weer even bezig. Toch is er wel verbetering alleen gaat het altijd minder snel dan we zelf graag zouden willen, grrrr natuurlijk en zenuwslopend. Je zal wel hartstikke moe zijn ondertussen!

Ze gedragen zich wel heel erg goed al zeg ik het zelf. Als ze nog rennen en neerploffen enzo dan voelen ze zich in ieder geval goed. Gedrag komt altijd na gevoel.....eerst voelen ze zich niet lekker en gaan daarna ook niet meer eten. Nu voelen ze zich kennelijk toch erg goed neerploffen rennen bunnyflops.....dan komt het gedrag van dit goede gevoel in de vorm van eten ook wel weer.

Succes vandaag! Hoe doe je dat trouwens met je werk met al het bijvoeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voer ze voor het werk bij, na het werk en voor het slapen gaan..

(dat is een crime qua planning, ze hebben nu het voer achter de kiezen nu kan ik zelf klaarmaken vboor werk) dan rond half 7 weer medicatie 7 uu rbijvoeren zelf half 8/8 uur eten en dan om 10 uur nog een keer en 11 uur naar bed:$

Tis niet optimaal maar ja..

Op dit moment spelen ze met het gordijn.. maar ik zou graag zien dat ze met hun eten in de weer zouden zijn..

EVen snel ontbijten, omkleden, hok van denijnen fixen zodat ik vanaaf kan zien wat er op is.. En hupakee drukke dag iin de winkel met sandaaltjes verkopen(zie de zon namelijk nog schijnen!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cleo en Jackson!!! wat is dit nou!!! ik heb ook mn nachtrust nodig hoor!! en jullie horen snachts actief te zijn dus doe ook ff een beetje je best zonder mijn spandoek...nou vooruit nog 1 keer dan... of misschien kan ik em beter ophangen, dan blijven jullie em zien!!

*pakt het spandoek erbij en hangt em aan de muur* nou hophop jongen en meisje! eten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ETEN!!! We kunnen de konijnen tamtam inschakelen.... mogen ze hier ook langskomen! Gijs hapt hier en daar eensprietje hooi, appel, wortel weg maar dat is het! Maar ik heb geluk dat Miep niet meer solidair is en gewoon vrolijk verder eet.... Gauw weer beter worden hoor Cleo en Jackson!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poe hee, vandaag is het stabiel, niet direct top.. hooi en brokjes en groentes worden niet direct opgegeten, en het blijft ook liggen.

Heb de DA gesproken.. en we gaan het weekend zo door.. ik ga hem iedere dag smsen en maandag om half 5 bellen met hem.

Dan gaan we dan kijken hoe en wat verder als het nog niet goed is.

De dingen die we dan gaan overwegen zijn:

Tanden onder narcose bekijken(kiezen, in geval van haken)

Bloed onderzoek doen

eventueel Echo of andere onderzoeken..

(Dat de konijntjes het beiden hebben kan natuurlijk ook toeval zijn namelijk.. en daarom toch de kiesjes bekijken) gelukkig zijn ze redelijk actief en zien ze er niet uit alsof ze pijn hebben.. (nu krijgt jacks ook pijnstiller nog steeds natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .