Ga naar inhoud

SS aanbieding


LoveRalph

Aanbevolen berichten

online heb ik het laatst ergens nog iets goedkoper gezien geloof ik.. of dat was 2kg :whistle2:

maargoed komen verzendkosten nog bij natuurlijk..

dus ik ga in ieder geval even kijken, dankjewel :goed:

Dbtje, het zal vast geen SSjunior zijn die zak van je he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jonge konijntjes hebben niet perse de Juniorvariant nodig hoor. ;) Ik heb mijn kleine konijntjes nooit Juniorvoer ofzo gegeven.

online heb ik het laatst ergens nog iets goedkoper gezien geloof ik.. of dat was 2kg :whistle2:

maargoed komen verzendkosten nog bij natuurlijk..

dus ik ga in ieder geval even kijken, dankjewel :goed:

Dbtje, het zal vast geen SSjunior zijn die zak van je he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dbtje, het zal vast geen SSjunior zijn die zak van je he?

Voor zover ik weet, hebben ze die niet in 10 kilo. :P

Mijn Billy heeft ook een tijd de junior variant gehad omdat hij nog erg jong was en heeeeel schriel. Nu is het een stoere grote vent aan het worden :D! Hij at die kleinere brokjes makkelijker op dan de grotere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet, hebben ze die niet in 10 kilo. :P

Mijn Billy heeft ook een tijd de junior variant gehad omdat hij nog erg jong was en heeeeel schriel. Nu is het een stoere grote vent aan het worden :D! Hij at die kleinere brokjes makkelijker op dan de grotere.

Jawel :yes: ik zag het laatst bij medpets.nl staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan is konino NOG goedkoper.....10 kg voor 35,49 en nu 2x 10 kg 65,50 en de 3 kg kost 11,65 dit zijn natuurlijk prijzen zonder verzend kosten (4,95) maar dan wordt het WEL in je gang gezet en hoef je er niet mee te slepen ! EN is altijd nog goedkoper als de DW.

Ik weet dat het via Engeland NOG veel goedkoper is maar daar heb ik geen ervaring mee......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Petmeds.co.uk is een zak van 10kg 18.49 pond, omgerekend: 22.20euro.

En de verzendkosten naar NL; 3.89 pond, omgerekend: 4.67euro.

Maar, ik begrijp dat de Junior varriant alleen maar kleinere brokjes heeft? Niet meer voedingsstoffen voor het jonge konijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze maand ook bij de groothandel in de aanbieding. van der meer in rotterdam alleen particulieren kunnen daar niet kopen maar denk dat het daarom bij veel bedrijven in de aanbieding is.

5 kg voor 13 euro exl. BTW

Poh... zonde dat dat niet voor particulieren is! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had het pas ook al eens aan een groothandel gevraagd, maar helaas... niet voor particulieren. Ik snap het ergens ook wel, maar als je een aantal konijnen hebt, wil het wel lonen om goed rond te kijken waar je grootverpakkingen kan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .