Ga naar inhoud

aanbieding 2x 10 kg SS voer !


brenda

Aanbevolen berichten

Voor de groot verbruikers onder ons........

Konino heeft aanbieding met SS voer 2x 10 kg 65,50 (ex 4,95 verzend kosten)

Ik weet dat het via engeland goedkoper kan maar ja dan moet je wel in bezit zijn van Visa card....helaas voor mij.

Dus ik heb hier weer 2 verse zakken 10 kg staan van Nederlandse afkomst en dacht zal deze aanbieding even delen:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt bij veel Engelse websites ook met Paypal betalen, dan ben je geen creditcard nodig! :)

voor paypal moet je toch aangemeld zijn ???? kweenie maar ben daar niet SUPER in thuis ennehhhh waar is dat en wat zijn de kosten ?

ben daar altijd wel voor in als het goedkoper kan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik ook

Wil ook wel eens bestellen maar dat ingewikkelde

Voor paypal moet je toch ook weer een aparte rekening openen

En je eigen aanmelden enzo ?

voor paypal moet je toch aangemeld zijn ???? kweenie maar ben daar niet SUPER in thuis ennehhhh waar is dat en wat zijn de kosten ?

ben daar altijd wel voor in als het goedkoper kan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet een Paypalaccount aanmaken en die koppel je aan je eigen rekening, Paypal geeft daar duidelijke instructies voor. Wanneer je gebruik wilt maken van Paypal, maak je geld over naar je Paypalaccount. Via je Paypal account kun je dan een betaling doen. Dat kost niets. Er zijn dingen waar je wel voor moet betalen geloof ik, maar daar heb ik zelf nooit mee te maken gehad, zolang het gewoon om het betalen van iets dat je online besteld hebt gaat is het sowieso gratis. Ik bestel regelmatig uit Engeland. Overigens kun je bij veel webshops in Engeland ook het bedrag overmaken (meot je even een mail sturen voor een rekeningnummer) maar omdat je dan met overmaken naar een buitenlandse rekening zit, zitten daar wel kosten aanvast. (Bij mijn bank in elk geval.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet een Paypalaccount aanmaken en die koppel je aan je eigen rekening, Paypal geeft daar duidelijke instructies voor. Wanneer je gebruik wilt maken van Paypal, maak je geld over naar je Paypalaccount. Via je Paypal account kun je dan een betaling doen. Dat kost niets. Er zijn dingen waar je wel voor moet betalen geloof ik, maar daar heb ik zelf nooit mee te maken gehad, zolang het gewoon om het betalen van iets dat je online besteld hebt gaat is het sowieso gratis. Ik bestel regelmatig uit Engeland. Overigens kun je bij veel webshops in Engeland ook het bedrag overmaken (meot je even een mail sturen voor een rekeningnummer) maar omdat je dan met overmaken naar een buitenlandse rekening zit, zitten daar wel kosten aanvast. (Bij mijn bank in elk geval.)

HAHAHAHAH ik lees.......ik let wel op de aanbiedingen 'gewoon'in Nederland :mdr: ben niet zo van de toeters en bellen wel als het VEEL goedkoper kan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik 'moet' wel aangezien ik de brok die mijn konijnen krijgen niet in Nederland kan krijgen. Ik vind het niet zo'n punt, zo moeilijk is zo'n Paypalbetaling ook niet. Had er eerst ook geen zin in, ik gebruik 'm verder ook niet, maar dit werkt prima zo.

en wat voer jij als ik mag vragen ??? ben altijd in voor nieuwtjes en 'verbeteringen' ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

eindelijk :D wachte al zo lang haha

aan de andere kant wil wel overstappen op HFST :P

ik was ook echt leeg nu dus de bestelling kwam op tijd binnen zeg maar ! en had alleen nog maar van selective een zak gemengd voer :$ hadden ze vast niet erg gevonden ;)

maar helaas heb een poosje gemengd met HFST maar mooi dat die brokjes nog netjes in de bak lagen de volgende dag ! stelletje verwende nesten

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat voer jij als ik mag vragen ??? ben altijd in voor nieuwtjes en 'verbeteringen' ;)

Bunny Basics T van Oxbow, een brok op basis van timothy hooi met 25 à 29% vezels en 0,35% à 0,85% calcium. Het calciumgehalte zit meestal aan de lage kant van dit minimum en maximum. En dat is wel erg fijn voor mensen met een calcium-obsessie :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was ook echt leeg nu dus de bestelling kwam op tijd binnen zeg maar ! en had alleen nog maar van selective een zak gemengd voer :$ hadden ze vast niet erg gevonden ;)

maar helaas heb een poosje gemengd met HFST maar mooi dat die brokjes nog netjes in de bak lagen de volgende dag ! stelletje verwende nesten

ssst :P ben er ook zeer bang voor *zucht*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .