Ga naar inhoud

ananassap


Lia

Aanbevolen berichten

Inderdaad alleen van verse annanas. Overigens hebben konijnen niet vaak haarballen, en kun je het met een beetje borstelen (1x in de week in verhaarperiodes is al zat voor een kortharig konijn) makkelijk voorkomen!

Ik zou niet elke dag annanassap geven, mocht je konijn er nou gek op zijn kun je het bijvoorbeeld 1x in de week een beetje geven als lekkernij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou het alleen gebruiken als je een haarbal verstopping hebt.Voor nood.

je kan de ananas ook het verse sap dan in vriesen als ijsblokjes en steeds pakken wat je nodig hebt.Een haarverstopping krijg je vooral als je konijn in de verharing zit .En hij zijn haren oplikt.Vandaar beter je konijn kammen dan.Ook de kort harige konijntjes.Aan gezien een konijn niet kan over geven net als een kat of hond.Zorgen de haren in de maag dan voor een verstoppig waar ze zeker ook dood aan kunnen gaan.De ananas sap vers dus zorgt dat de haren los komen en toch via de darm het lichaam gaan verlaten.Symptomen haar bal verstopping de keutels van het konijn worden steeds kleiner.En je konijn stopt ook met eten.Omdat de maag vol zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kam ze elke dag, is het niet in de ochtend is het de moment dat ik ze er ff uit haal. Vooral pluisje omdat zijn haarvacht toch wat langer is dan die van anouk. Ik haal noooit verse ananas, als ik ananas gebruik voor iets is het uit de blik. Wel jammer want ik eet het nooit. Maar miss dat ik het ook een keer koop maar komt er dan uit zo een groot ding flinke sap uit dan? miss stomme vraag maar ik haal het nooit vandaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .