Ga naar inhoud

Wie kan er nog aan vitakraft alpenhooi komen?


Nicky_the

Aanbevolen berichten

Hoi,

Wie kan er nog aan vitakraft alpenhooi komen en tegen welke prijs? Misschien is er iemand die het voor mij kan kopen en dan hierheen wil sturen (op mijn kosten uiteraard)?

Anders moet ik kruidenhooi vna 4 euro per kilo gaan geven en dat vind ik toch echt wat duur. Daarbij ben ik bang dat mijn nijnsels nog meer verwent raken en daardoor alleen nog maar kruiden hooi willen hebben..

Zijn er mensen die mij uit de brand kunnen en willen helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Im stuur je evne een pb

Hoi,

Wie kan er nog aan vitakraft alpenhooi komen en tegen welke prijs? Misschien is er iemand die het voor mij kan kopen en dan hierheen wil sturen (op mijn kosten uiteraard)?

Anders moet ik kruidenhooi vna 4 euro per kilo gaan geven en dat vind ik toch echt wat duur. Daarbij ben ik bang dat mijn nijnsels nog meer verwent raken en daardoor alleen nog maar kruiden hooi willen hebben..

Zijn er mensen die mij uit de brand kunnen en willen helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De jumper in Heerhugowaard heeft het helaas ook niet...

De Makro zit in amsterdam, dat is niet bepaald om de hoek.. Ik zou de Sligro nog even kunnen bellen, maar die zijn vandaag niet open.

Verder heb ik daadwerkelijk ALLE dierenwinkels afgebeld.. Niemand heeft het.. Ze komen allemaal met dat dure kruidenhooi aan zetten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons hadden ze t ook ineens niet meer.

Ik kan het bij hornbach nog krijgen.. En bij een AH XL. Verder ben ik er ook achter dat mijn monsters ook AH-hooi (vitami ofzo) eten.

Mssn heb je wat aan deze tips?

YES!!!! DANKJE DANKJE DANKJE DANKJE DANKJE!!!!! AH XL Heerhugowaard is nu door mij uitverkocht :):) 6x 1 kilo hooi :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net m'n pakketje binnen gekregen!! Er zat nog een kilo hooi in en een zak biks. Het zijn hun nieuwe lijn biks: Vitakraft Emotion Professional Prebiotic met 22% ruwe vezel en zonder granen. Wat een goede vooruitgang van vitakraft! Maar de prijs van zooplus.. 5 euro per kilo..

Info over het calcium gehalte kan ik ook niet vinden. Wel dat het oa uit calcium arme grassen bestaat.

Maar ik vind hun service wel echt top!

aangepast door Nicky_the
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .