Ga naar inhoud

Wat is nou goed?


joepie

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar dierenartsen gebeld voor een castratie van Luki.

De 1 is 45 euro en zegt...met kruiken kan ie wel buiten...erna!

De ander is 52 euro met een narcose per injectie omdat het stressvol is een gasnarcose omdat ze dat moeten inademen.

En weer een ander heeft wel gas narcose en betaal je 80 euro!!?!!!!?

Wat is goed en wat niet en waar maak ik me afspraak!? Zoveel verschil zit er tussen. Kunnen jullie me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn beide heren geholpen onder plaatselijke verdoving, maar beide waren wel IN de opvang al geholpen (dus ik heb uiteraard wel een vergoeding hiervoor betaald maar de opvang krijgt gereduceerde prijs voor casteratie)

en idd 1 was pas net geholpen en hij merkte er niet veel van erna, alleen moest hij natuurlijk even 2 weekjes wachten voordat hij bij Peach mocht...;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn al mijn konijnen die gecastreerd zijn onder al gehele narcose geweest(geen gasnarcose)

En hier kost het 50 euro en daarbij zat ook de pijnstilling bij in.

Maar ik zou hem gewoon een paar dagen(2 a 4) binnen houden in een onverwarmde kamer en gewoon kijken hoe het gaat,als die weer helemaal zich zelf is kan die zo weer naar buiten.

Castratie is vaak maar een kleine ingreep en normaal zijn ze daarvan alweer snel op de been.

Je moet gewoon kijken welke DA jij goed vind en waarin jij het vertrouwen hebt.

Of die nu 50 of 80 euro kost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 55 euro moeten betalen voor Fluffy, hij is onder volledige verdoving geweest (geen gas) maar niet zwaar zei de DA...

Net genoeg tot hij stil bleef liggen en niks meer voelde... Hij was dan ook heel snel weer wakker en heeft echt niks last gehad van de narcose!

Ik vond het wel veel geld 55 euro, maar dat komt door de verdoving dat het zo oploopt!

Volg je gevoel, dat is àltijd goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijgen we dan groepskorting?!?!!!?!?!

Waar woon je eigenlijk?

Hoe gaat het met hem? Wat was izjn naam nou ook alweer???

Luki is echt zoooooo lief! Heel aanhankelijk en ik denk als hij binnen had gezeten helemaal! Hij is nu natuurlijk buiten met Dizzy en die 2 hebben veel aan elkaar. Echt bij en naast elkaar enzo.

Maar ben wel erg blij met hem en Dizzy was wat minder qua karakter maar ze is nu zoooo lief ook en kroelerig!

2 heerlijke nijnen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow echt.....ja hier een dagje eerder dus....arme mannetjes!

Weet jij wat Jul weegt???

Heb je nog een foto, vind ik wel leuk om hem zo af en toe te zien!!!

Is toch anders omdat het zijn broertje is!!

Jul zit wel binnen toch?

Hoe gaat het nu met zijn vrouwtje....ging heel moeizaam toch? Gaat dat al beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend altijd he?! Maar het gaat vrijwel altijd goed hoor, dus maak je niet te veel zorgen!

Ik laat de rammen na een kleine ingreep meestal 1 nachtje binnen en daarna gaan ze weer naar buiten. Dan moeten ze natuurlijk wel weer goed eten en keutelen, maar ik heb het nooit anders gezien. Ik ga altijd gewoon naar mijn eigen dierenarts. Die ken ik en vertrouw ik, dus als hij wat duurder is (geen idee), maakt me dat niet uit.

Ik hoop trouwens wel dat ik je berichtje verkeerd gelezen heb. Je zegt dat Luki nog lekker samen is met Dizzy. Bij en naast elkaar, maar ik hoop dat je ze inmiddels gescheiden hebt. Hij is nu 3-4 maanden, toch? Dan kan hij al vruchtbaar zijn. Als hij gecastreerd kan worden (ingedaalde ballen bdz), dan is hij zeker vruchtbaar. Ik vind dan eigenlijk dat je ze uit elkaar moet halen, tenzij je uit bent op een nestje.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .