Ga naar inhoud

supertrio


joepie

Aanbevolen berichten

ik heb nu supertrio voor de nijnen. Had eerst andere en die korrel is 3 keer zo klein. supertrio zijn 3 dunne biks aan elkaar vast zeg maar en die ik eerst had en nog heb is maar een dunne biks...

nu is luki 14 weken en ik vind het echte een grote biks korrel. Mag hij die al, kan hij daar niet in stikken!

Wat ik nog heb aan biks wilde ik dan mengen met deze supertrio om zo te wennen maar ik twijfel of ik die al kan geven aan Luki!

Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een franse! Dus zo heel klein is hij niet met zijn 14 weken. Is dat zo.....de kans is groter met een kleine korrel??? Omdat die supertrio gewoon 3 staafjes zijn in 1 zeg maar.....maar goed ik hoef me geen zorgen te maken dus en de junior variant te kopen want die biks zijn dunner.

Ze kiezen wel de vertrouwde boven deze...... is dat even wennen....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze bij een grote korrel beter kauwen dan bij een kleine. Iets kleins schiet ook makkelijker door. En een Franse Hangoor van 14 weken.. Die hoort een kg of 2,5-3 te wegen? Heel veel konijnen zitten hier ruim onder en kunnen HF zonder problemen eten.. ;)

Een beetje kauwen is goed voor ze, de kans dat de samenstelling van de HF Super Trio (veel) beter is dan die van de biks die je nu geeft is groot.. Ik zou gewoon overstappen. Nadeel van HF is wel dat er veel (meer dan gemiddeld dan denk ik) konijnen zijn die het niet lekker vinden.. Het schijnt ook naar karton te smaken.. Wellicht geven ze daarom de voorkeur aan hun oude brokjes, of ze moeten gewoon even wennen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

samenstelling is gelijk las ik de gewone en de junior......dus dan zouden ze deze ook lekker moeten vinden. anders maar een zak met junior kopen.....en dan deze later toevoegen als ze gewend zijn!

Waar bestellen jullie hf???? of waar kopen jullie het? zoolus heeft het niet jammer genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geef mijn FH en rasloosjes ook HF supertrio.

mijn laats bij gekomen FH was 3 maanden en

hij had er geen moeite mee en doet het er goed op.

wat Dollie zeg is waar mijn andere nijnen vonden het in het begin niks.

ben het blijven mengen en nu vinden ze het prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geef ze nu ook weer de hope farms supertrio.. eerst science selective maar dit werd me te duur.

in het begin hebben ze even moeten wennen eraan maar het gaat nu super! Gewoon even doorzetten met overstappen mochten ze het niet zo graag willen.. maar tisz een goeie brok

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geef ze nu ook weer de hope farms supertrio.. eerst science selective maar dit werd me te duur.

in het begin hebben ze even moeten wennen eraan maar het gaat nu super! Gewoon even doorzetten met overstappen mochten ze het niet zo graag willen.. maar tisz een goeie brok

Hier net zo. En bij mij krijgen ze zelfs net zo veel van HFST als dat ze van SS kregen. Vaak wordt er beweerd dat ze van HFST meer moeten hebben, maar dat is hier absoluut niet het geval! Als ik ze meer biks geef, eten ze hun hooi niet meer..

Van het geld dat ik met HFST bespaar, geef ik ze kruiden en wilgen speeltjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .