Ga naar inhoud

alternatief voor SS?


NinaV

Aanbevolen berichten

Ik zou graag even jullie raad vragen ivm enkel biks. toen in pas mijn konijntjes had, kocht ik gewoon gemengd voer in de supermarkt. Maar ik ben daar al gauw mee gestopt omdat ik las dat daar allerlei brol inzit en omdat mijn konijntjes er selectief van aten.

Omdat ze ook heel weinig tot geen hooi wilden eten en enkele vaak BDK lieten liggen en ééntje vaak te kleine keutels had, heb ik SS gekocht. En dat krijgen ze nu toch al zo'n 9 maand (samen met elke dag groenten)

Ik zou ze verder SS blijven geven moest de prijs niet zo hoog liggen. Met 5 konijnenmaagjes te vullen, is die zak snel leeg en mijn portefeuille ook. Ze eten nu ook al vrij veel hooi, dus zou ik graag eens proberen ander eten te geven.

Dus daarom de vraag: wat zouden jullie aanraden?

Ik heb al goede dingen gelezen over Hope Farms super Trio.

Die nieuwe voeding van Supreme, Tasty bites, is mss ook het proberen waard?

zijn dat voedingen waar genoeg vezels inzitten? daar zoek ik wel naar omdat ik niet wil dat ze weer probleempjes krijgen met de buik of later met hun tanden omdat ze niet echt zo veel hooi eten.

Alvast bedankt! (ook vanwege de veelvraten Mona, Juan, Renato, Drago en Monchi) :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die SS kocht ik idd in België. Heb hier nu op het forum gemerkt dat het idd heel wat scheelt in prijs als je t in de UK bestelt, zelfs met verzendkosten erbij. Ik ga nu iets anders proberen, maar denk wel dat ik altijd een zakje SS op voorraad ga zetten in het geval dat...

bedankt van de tip! vanaf nu bestel ik dat via internet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1x een zak hope farms gekocht, omdat het best goedkoop is voor de kwaliteit en ik het een keer wou proberen. Na een paar weken/dagen voer mengen waren ze helemaal over op HF. Maar ze aten het niet, of met tegenzin. Blijkbaar vonden ze het gewoon niet lekker. Ben dus over gegaan naar SS en geef het nog steeds =D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .