Ga naar inhoud

jee wat moet ik er mee


pluis04

Aanbevolen berichten

ik vroeg aan mij man of hij konijnenvoer mee wilde nemen gisteren uit zijn werk.

omdat hij met de auto was.

hij weet dat ik Trovet heb en Hope Farm super trio voor de tanden van kanina.

nu kwam hij gisteren dus thuis en hij zei al ik heb voer gezien wat er super lekker uit ziet voor ze dan alleen die bruine staafjes,dus ik dacht al ojee.

ga ik naar de auto om het mee te halen zie ik daar 2 zakken van 10 kilo met gemengt voer.

dus nu zit ik hier met 20 kilo gemengt konijnenvoer en ik weet niet wat ik er mee moet doen want hij had geen bonnentje mee gekregen dus kan het ook niet terug brengen.

ik heb al wel vanmorgen de goede zakken gehaald.

kan ik dat gemengt voer af en toe een keer geven bv 1 dag in de week of niet?

dan duurt het wel lang eer dat ik die 20 kilo op heb maar het is ook zonde om het zo weg te gooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de winkel al gebeld, waar je man het voer heeft gehaald? Misschien herinneren ze zich je man nog en als jullie daar eventueel vaker komen, dan kun je de zakken misschien nog terug brengen.

Je kunt best af en toe eens wat gemengd voer geven. Heb ik ook jaren gedaan, om de paar dagen een paar gram snoepvoer, maar op die manier krijg je geen 20kg op.

Af en toe zou je die mannen toch wel eens achter het behang willen plakken!

Als ik jou was, zou ik de winkel gewoon eens bellen en het uitleggen. Of er langs gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je je man volgende keer een briefje meegeven met daarop de namen van het voer en dan tegen hem zeggen, dat hij rechtstreeks naar de kassa of een medewerker toe moet lopen en diegene dat briefje moet overhandigen :mdr:

Veel dierenwinkels zijn niet zo heel moeilijk. Als je duidelijk uitlegt, dat het gisteren gekocht is en dat het een fout van je man is geweest, dan nemen ze het voer hopelijk wel weer terug. Is toch ook een stukje service naar je vaste klanten toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik schrijf ook altijd precies de naam op, en meestal ook nog een beschrijving van hoe de verpakking eruit ziet :P maar 20 kilo werk je niet even weg volgens mij! Ik dacht dat je met het bankafschrift dezelfde rechten hebt als met een bon; dus dan moeten ze het terugnemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er wel mee teruggaan, 20 kg is heel veel....

Ik heb laatst ook aan mijn vriend gevraagd voer te halen, heb een complete beschrijving erbij gedaan en een plaatje van internet van de zakken die ik altijd heb. En ja... het is goed gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha mijn man mag niet eens wat halen voor de nijnen!!

Dat doe ik toch liever ff zelf :D dan weet ik zeker dat het goed gaat...

Behalve laatst dan heb ik de verkeerde isolatiehoes meegenomen voor de flesjes! Heb geen bon of verpakking meer dus zit ik hier met zo'n kleine hoes :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Catelootje

Dat is ook een hele goede! Geen vergissing mogelijk.

@ Fluf en Tinus

Jouw vriend dekt zichzelf bij voorbaat dus al in.

@ Debbyke

Zo ben ik ook. Ik haal alles voor konijn en katten zelf. Mijn vriend is sowieso kleurenblind, dus een beschrijving van de verpakking hoef ik niet te geven. Als het echt eens nodig mocht zijn, dan geef ik hem wel, zoals Catelootje, de oude zak mee.

@ pluis04

Ben je al bij de winkel geweest? Ben benieuwd, of je het voer terug hebt mogen geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben terug geweest en die man van de dierenwinkel zei dat het eigenlijk niet mocht omdat ik geen bon had en niet kon bewijzen dat mij man dat daar gekocht had.

maar na ik het uit had gelegt zei hij dan nemen we 1 zak van 10 kilo terug en de andere moet je zelf dan houden.

dus heb ik dat dan maar gedaan dus nu heb ik nog maar 10 kilo nog veel maar al wel de helft minder.

mischien dan ik de andere 10 kilo anders naar een dierenopvang kan brengen of kinderboederij dan mogen zo wel hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje dierenwinkel heeft inmiddels wel een geautomatiseerd software systeem, waarin ze kunnen zien wat er gekocht is, wanneer

en als je geluk heb zelfs nog door wie.

Sorry hoor, wij lopen best achter met de dierenwinkel, maar zelfs wij kunnen dat terug zien!

Vind het een beetje flauw eerlijk gezegd.

Je zou eventueel ook elke dag een klein beetje kunnen geven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het ook vreemd 1 zak wel terug en de andere niet.

maar hij zei dat hij eigenlijk niks terug hoeft te nemen omdat ik geen bon had.

ga morgen even langs de kinderboederij hier in de buurt die zullen er wel blij mee zijn.

en de volgende keer haal ik het zelf wel.

want ook al had ik het merk door gegeven dan gaat het toch nog mis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zeer klant onvriendelijk van de dierenwinkel. Maar ja.. In deze economische tijd is de service in 9 van de 10 winkels niet meer te vinden.. Maar andersom ook.. Er komen ook mensen (niet jij dus) gebruikte dingen terug brengen of dingen die bij een andere winkel gekocht zijn en proberen dan nog hun geld terug te krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha mijn man mag niet eens wat halen voor de nijnen!!

Dat doe ik toch liever ff zelf :D dan weet ik zeker dat het goed gaat...

Behalve laatst dan heb ik de verkeerde isolatiehoes meegenomen voor de flesjes! Heb geen bon of verpakking meer dus zit ik hier met zo'n kleine hoes :whistle2:

Voor welke maat fles dan?? Mss kan iemand hem overnemen? Mag ook wel in PB, ik moet er nog één voor 320 bunny classic (rond) en één voor zo'n rechthoekige, met 300cc inhoud:)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij doen nooit zo moeilijk, als iemand zegt wanneer hij het heeft gekocht dan is dat precies na te gaan. Tuurlijk zijn winkels er niet blij mee maar als je ook gelijk weer een andere zak koopt is er toch niets aan de hand.

Over die fleshoes: Zou ik niet kopen, werkt toch niet omdat het tuutje bevriest niet de fles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .