Ga naar inhoud

SS in Belgie +4j


FemkeEnIndy

Aanbevolen berichten

21 euro is inderdaad best veel, maar heb je het verschil al eens uitgerekend? Ik heb eens begrepen dat SS in België nog duurder is dan hier, maar ik weet dat niet zeker dus ik ga uit van de Nederlandse prijzen. Ik betaalde €12,- voor 2kg SS Mature. Bij The Hay Experts betaal je voor diezelfde 2kg 5.69 pond, wat neerkomt op €6,5. Als je dan één zakje betaald is het niet echt voordelig natuurlijk (zeg maar gerust echt níet voordelig). Maar je kunt 28 kg bestellen bij THE zonder dat de verzendkosten toenemen. Je zou dus 28 kg (14 verpakkingen) kunnen bestellen. Dat kost je dan 14x6.5+21= €112. Wil je in Nederland 14x2 kg kopen dan ben je €168,- kwijt en moet je het zelf ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, ook in BE verkopen ze SS. Op sommige plaatsen heb ik ook al de Mature gezien.

Ik kan wel winkels gaan opnoemen, maar als die helemaal niet in de buurt zijn van waar jij woont, ben je er nog niks mee natuurlijk.

Ik zou gewoon eens een paar dierenwinkels in de buurt bellen. Of je kan een mailtje sturen naar Science om te vragen waar in je buurt deze verkocht wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, tis waar, maar hoe lang bewaart zo'n zak?

Ik heb namelijk maar 2 nijntjes :-)

Of is er iemand die wil meebestellen met mij?

Voor mijn werk moet ik heel Belgie rondrijden, dus ik kan altijd wel zorgen dat ik ergens in de buurt van zo'n winkel ben...

Dus geen probleem voor mij als ze niet in mijn buurt zijn :-)

Ik heb ondertussen ook een mailtje gestuurd naar mijn DA om te vragen of ze het niet verkoopt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zak Junior die ik een paar maanden geleden gekocht heb, is tot oktober 2012 houdbaar. De zakken die ik altijd had van THE waren ook ongeveer 1,5 jaar houdbaar. Ik voer inmiddels geen SS meer maar koop alsnog een jaarvoorraad. Wil ook prima.

Maar misschien dat er nog iemand mee wil bestellen die met het zelfde probleem zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hebben volgens mij enkel de gewone SS?

Mijn konijntje heeft heel wat darmproblemen en ik heb voor de test haar nu gewone SS gegeven.

Het heeft wel heel veel geholpen moet ik zeggen.

De zak is nu een week leeg en ze heeft er alweer last van!

Dus gewone SS is ook een optie, maar ik wil toch eens testen wat de Mature versie doet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek je specifiek SS? Ik was onlangs een weekendje in België en heb bij de Tom&Co een zakje Cuni Complete van Versele Laga gekocht. Zijn ook geëxtrudeerde brokjes, alleen niet speciaal voor oudere konijnen. Mijn konijnen vinden SS niet lekker, ze laten het gewoon staan dus ik was op zoek naar een goed alternatief. Ik had de Cuni Complete gekocht om te zien of ze het wat vonden en ze zijn er wild van, ik baal er nu van dat ik geen grote zak heb gekocht want in NL is het volgens mij bijna niet verkrijgbaar.

Hier even een foto van de ingrediënten. Ik ben niet zo heel goed op de hoogte van de samenstelling van SS dus misschien kunnen de experts er wat over zeggen:

attachment.php?attachmentid=53623&d=1318622886

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .