Ga naar inhoud

BDk's / toch niet te dik?


Nicky_the

Aanbevolen berichten

Ik loop er al maanden mee te modderen en heb van alles geprobeerd. Volgens mij heb ik idd alleen de luzerne ruiten niet weg gelaten... Ik ga dat eens proberen!

Als dat niet werkt ga ik de biks helemaal weg laten.

Als dat niet werkt ga ik naar een kkda om de keutels te laten onderzoeken.

Ik ben er ook niet zo'n voorstander van om een konijn die toch al snel last van zijn darmen heeft panacur te geven..

Panacur kan helemaal geen kwaad hoor. Ik zou het zeker doen als ik jou was ook al wordt er niks gevonden in de gewone keutels. Je zou dan eigenlijk een bd-keutel moeten zien te krijgen die vers is en die gelijk laten onderzoeken omdat de pinworm daar juist in leeft. Ik heb Binky ook al 3x een kuur Panacur gegeven en hij is supergevoelig wat zijn spijsvertering betreft en er is niks gebeurd. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik vreemd, want bij honden werkt panacur wel op gevoelige darmen en kan een inenting en ontworming zelfs voor ziekte lijden.. Daarom zou ik nooit zomaar ontwormen..

De honden en de kat geef ik tegenwoordig zelfs CDvet. Dat is een natuurlijke ontworming.

Panacur kan helemaal geen kwaad hoor. Ik zou het zeker doen als ik jou was ook al wordt er niks gevonden in de gewone keutels. Je zou dan eigenlijk een bd-keutel moeten zien te krijgen die vers is en die gelijk laten onderzoeken omdat de pinworm daar juist in leeft. Ik heb Binky ook al 3x een kuur Panacur gegeven en hij is supergevoelig wat zijn spijsvertering betreft en er is niks gebeurd. ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .