Ga naar inhoud

Castratie Pien


Rian

Aanbevolen berichten

Vandaag zou het zover zijn, maar... (alsof ze het wist, of misschien nog uit haar huisje door de aardbeving?) vanmorgen wilde Pien niet eten. Ze stormde niet op me af zoals gewoonlijk, maar bleef zitten waar ze zat. Ze nam uiteindelijk een blaadje groen aan, daarna een paar sprietjes hooi, en toen pas biks. Nu gedraagt ze zich weer normaal, maar omdat er door het hok heen ook erg natte keutels lagen hebben we toch besloten om het vandaag niet te laten doen.

We gaan zo bellen en dan maandag proberen.

(Pff...alles geregeld dit weekend, alles afgezegd en vrijgehouden...)

Omdat het hok dit weekend naar binnen moet (ivm tuin verbouwen) doen we dat zaterdag maar. Kunnen ze meteen even wennen aan het binnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag en de rest van de week had de DA geen plaats :aww:

Het wordt vrijdag de 23e (ben ik vrij, en de rest van het weekend moeten we beetje aanpassen) dus dan gaat de groep gekoppeld worden met een heftige Pien, nou ja, misschien valt het allemaal wel mee!

(Met Pien gaat het weer helemaal goed, ik denk dat ze wist dat ze vandaag geopereerd werd en samen met Pooke een plot had bedacht om maar niet te hoeven gaan :party:)

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De 23e gaat ook niet door...

Volgende week gaan we ze koppelen en dan gaan ze in de nieuwe ren, als we haar dan ook nog gaan laten helpen wordt het allemaal te veel voor haar. Voorlopig dus even geen castratie. Zo gauw er een goede gelegenheid is (denk in het voorjaar, anders te koud buiten, tenzij het echt niet goed gaat met de koppeling) gaat de operatie gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .