Ga naar inhoud

Foto's Joepie!


joepie

Aanbevolen berichten

je konijntje zo benauwd zien is inderdaad ontzettend verdrietig, heb ik met evert ook gehad, ik voelde zijn strijd en pijn .....:( hij was zo benauwd en ze konden er niks tegen doen, ik heb hem toen ook moeten laten gaan.

Ik wens je veel sterkte vanmiddag, welke beslissing je ook neemt, je doet het uit liefde voor joepie en dat weet hij ook, ben ik van overtuigd......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zit alweer met tranen in m'n ogen... Zo'n duivels dilemma om te moeten kiezen tussen knokken of laten gaan. Beide worden uit liefde gedaan, maar ook beide met een hoge prijs!

Zelf zou ik denken dat zolang hij eet het nog de moeite waard is om door te vechten en te proberen om de symptomen te bestrijden om het allemaal wat draaglijker te maken. Dus aerosol tegen de benauwdheid, pijnstilling, oogzalf en allemaal lekkere hapjes gewoon om de patient te verwennen. Maar dat is een persoonlijke keuze/mening en die is voor iedereen anders.

@Joepie: wat wordt er veel van je gehouden, mooie vent! Hartverwarmend, maar wat doet het pijn om te lezen hoe zwaar jullie het allemaal hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie is weer mee terug naar huis...........

Ik kon het niet.....

Bij twijfel niet doen.....

Dus.....

Hij heeft nu penicilline.....elke 5 dagen een prik daarvan....

En weer pijnstilling....

oogzalf....

en we gaan kijken of we met babyneuspray hem wat verlichting kunnen bieden..

Hij eet nog.........en is zelfs...........................................een kleine 100 graam aangekomen!!!!!!!!!!

Ze vond hem een vechtertje......en een konijn wat zelfs aankomd ga ik geen spuitje geven.

as woensdag terug, als erger wordt eerder....

woensdag gaan we besluiten wat we doen....doorgaan of stoppen! Is er een kleine verbetering gaan we geheid door......heeft ook dit niks uitgehaald is het over.....en dan sta ik ook achter dat besluit....

wel is het zo dat hij, omdat wij vakantie hebben, dan een weekje ergens anders heen moet.

Mijn vriendin woont ver weg, 1,5uur rijden maar daar krijgt hij wel ale zorg. Zij is ook dagen thuis en hij komt in alle rust dan op zolder......zo kan zij meerdere keren per dag naar hem kijken en in de gaten houden en veeeeeeeeeel eten geven!!!

dat is de planning tot nu toe....

Het kan alsnog fout gaan en de kans is wel erg klein maar ik wil het nog 1 kans geven....

Ben charegijning, heb koppijn, het groeit me boven het hoofd.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een vechtertje is joep!! Dat ie aangekomen is geeft aan dat hij het nog niet opgegeven heeft, mooi dat jij ook nog doorvecht en dat je in ieder geval alvast een adresje hebt waar hij evt verzorgd kan worden tijdens je vakantie.

Geef hem een dikke knuffel van ons allen hier, we leven mee met jullie strijd tegen de myx, ik vind het :goed: wat je doet voor hem :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, wat een zware tijd ga je door! Maar kop op, zolang Joepie niet opgeeft gaan we hier met z'n allen door met duimen en natuurlijk met proberen om jou en Joepie met peptalk erdoor te slepen. Als ik concreet iets zou kunnen doen dan deed ik het, maar deze strijd zullen jullie toch echt samen moeten voeren. Wel heerlijk dat Joepie in jullie vakantie ergens terecht kan en ook dan de verzorging krijgt die hij nodig heeft. Dat moet toch wel een stukje rust geven...

Misschien nog een simpele tip, maar wie weet helpt het: de geur van munt helpt vaak als je een verstopte neus hebt, dus misschien dat ook een konijn er baat bij heeft... Hier vinden ze het in ieder geval superlekker. Wij kopen altijd grote bossen bij een Turkse of Marokkaanse winkel voor heel weinig geld (eurootje voor drie bossen). Ook lekker voor jezelf als thee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

met een gerust hart ga ik niet op vakantie......ondanks dat hij daar wel goed zal zitten....

je denkt toch aan hem en bent er zo mee bezig, dat gaat daar gewoon door......goh zeg wat gaat dierenliefde ver!!

Maar ik kon het niet.....er is wel een kans......wie ben ik om die te ontnemen........ik hoop dat er aankomende dagen langzaam aan wat verbetering gaat komen.....dan is het hoopvol.......gebeurt dat niet laten we hem woensdag inslapen maar dan heb ik echt alllllles gedaan............als die consulten, medicijne etc.....ben echt arm!!! Pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi....ik heb ss gekocht en hij at naast groente en hooi geen eigen biks meer en nu net met steeds 1 voor zijn neus te leggen heeft hij er een stuk of 15 op, toen begon hij nog wat hooi te eten en een blad andijvie helemaal doordringt met water!!! Mooie maal.....erg fijn weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .