Ga naar inhoud

Helaas Myxomatose, wat doe ik nu?


ceedeerom

Aanbevolen berichten

naar DA geweest met Hayley, ze heeft heel minieme symptomen van Myx, maar ook bij haar ga ik voor volledig herstel.

Jazz drinkt nu zelf uit z'n drinkfles, wat een overwinning!!

Hij zit veel meer rechtop, ik heb allerlei lekkers gekocht, veldsla, peterselie, witlof....

O nee, hier wordt niet opgegeven, wij vechten, wij vechten door en hopen geschiedenis te schrijven!

Ik moet nog een mail sturen naar Wilhelmina kliniek met het hele verhaal en hoop dan op nog meer raad om ze er door te halen.

Het is nu Ceedeerom, Jazz en Hayley vs moeder natuur en o wat zijn wij strijdvaardig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 144
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wil jou en je konijntjes heel veel succes wensen en veel beterschap! Hoe naar moet je je voelen zeg, ik duim voor je dat je konijntjes beter worden.

Ik voel niks meer, ik sta in overlevingsstand, er is gewoon geen tijd voor verdriet, moet handelen, moet zorgen dat ik over een paar weken nog steeds vier konijnen heb.

Als het fout afloopt, ga ik zwaar instorten, maar daar mag ik niet aan denken. Elke kleine overwinnig, zoals Jazz die uit z'n fles drinkt, is goud waard

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry dat ik dit zeg,

maar er valt niets aan te doen.

het enige wat je kan doen om je konijn te helpen is hem laten inslapen.

hoe hard het ook klinkt, en misschien denk je jij hebt makkelijjk praten het is jou konijn niet,

Ik heb vandaag mijn konijn laten inslapen omdat hij myxomatose had, lees mijn topic maar ; help babbel heeft waarschijnlijk konijnenziekte.

Volgens mijn dierenarts die het tot spijt zei,

is een antibiotica kur alleen maar uitstel,

vroeg of laat gaan ze er toch aan dood, tenzij hij ingeent is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Een beetje als reactie op Deetjuh)

Wanneer een konijn zelfstandig eet en drinkt, is het zeker nog geen tijd om op te geven! Bovendien is het geen slopende ziekte, waar ze vroeg of laat aan bezwijken, zoals kanker, maar een virus. Dat betekent dat het niet onmogelijk is om te genezen, als het lichaam antistoffen aan gaat maken. Als het konijn door de kritieke fase komt, kan het genezen.

Zet hem op Jazz en Hayley! Ceedeerom, heel veel sterkte: ik heb bewondering voor wat je doet. Je zult in ieder geval achteraf niet hoeven zeggen dat je niet al het mogelijke gedaan hebt.

Ik weet niet of dit een tip is, ik zou het met de DA overleggen, maar als het konijn moeite heeft met eten, zijn sommige potjes babyvoeding misschien geschikt, zoals pure worteltjeshap van Olvarit? Nogmaals, ik weet niet zeker of het mag en of het nodig is! Overleg met DA!

aangepast door Tup en Nijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry dat ik dit zeg,

maar er valt niets aan te doen.

het enige wat je kan doen om je konijn te helpen is hem laten inslapen.

hoe hard het ook klinkt, en misschien denk je jij hebt makkelijjk praten het is jou konijn niet,

Ik heb vandaag mijn konijn laten inslapen omdat hij myxomatose had, lees mijn topic maar ; help babbel heeft waarschijnlijk konijnenziekte.

Volgens mijn dierenarts die het tot spijt zei,

is een antibiotica kur alleen maar uitstel,

vroeg of laat gaan ze er toch aan dood, tenzij hij ingeent is?

Ik heb in het verleden een duo verloren aan myx.

Zolang ik zie dat het konijn het niet opgeeft, geef ik ook niet op hoor.

Heb de hele dag gewerkt en Jazz ziet er momenteel weer iets slechter uit.

Als het fout afloopt, weet ik dat ik ALLES gedaan heb, minder dan dat kan ik van mezelf niet verdragen.

Ben zo blij met alle positieve steun, bedankt mensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in het verleden een duo verloren aan myx.

Zolang ik zie dat het konijn het niet opgeeft, geef ik ook niet op hoor.

Heb de hele dag gewerkt en Jazz ziet er momenteel weer iets slechter uit.

Als het fout afloopt, weet ik dat ik ALLES gedaan heb, minder dan dat kan ik van mezelf niet verdragen.

Ben zo blij met alle positieve steun, bedankt mensen!

Ik zou hetzelfde doen en zeggen! En besef wel, als mensen echt ziek zijn, dan gaat het ook nooit in een opwaartse lijn. Ups en downs zijn normaal vrees ik. Haal Jazz er toch maar snel uit, terug naar de stijgende lijn! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .