Ga naar inhoud

Starlight waarschijnlijk Sore Hocks..?


Stampyy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waarom zou dat niet kunnen? Het schuift alleen behoorlijk, want je hebt er niet veel van nodig. Maar zo gauw het vocht is, is het een verpulverd laagje en ligt het stabiel.

Werkt het niet als je een groot toilet neerzet en daar de bodembedekking in doet en de rest van het hok helemaal niets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stampvy, waar stond het toiletje ook alweer?

Als het in het hok is zou je met hout een kleine ophoging kunnen maken. Een soort van driehoekje.

Iets waar je nijnen geen last van hebben, maar de korrels wel een deel tegenhouden van rollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als je de plasjes opneemt met keukenrol en in het toiletje legt en de keutels ook? mssn dat ze dan t idee begrijpen en zindelijk worden?

Hier heeft dat bij Cleo goed geholpen, voor Jacks moest k eerst alle bodembedekking uit hok halen, en zelfs dan vind k nog wel eens een plasje ergens, maar meeste in toilet, zeker als de rest van hok leeg is.. zodra er te veel hooi ligt plast hij daar ook weer in..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Starlight word er nog banger van :( Ik geef ze eerst eten, zodat ze rustig kan eten samen met Quentin, daarna aai ik haar.. dan blijft ze angstig zitten.. wacht ik tot ze ontspant en daarna pak ik haar langzaam op en mama smeert het er dan op en dan weer eten. Want ik had vorige keren met een beloning gedaan(mini stukje wortel)dat werkt niet.. ze wil dan het liefst zo snel mogelijk naar Quentin. Maar omdat ze zó bang is viel mij vandaag echt op.. dan zet ze het écht op een lopen.. en Quentin d'r natuurlijk achteraan.. want hij is z'n vrolijk en druk kereltje.. later na een paar minuten is het rustig.. maar toch.. iemand misschien een andere aanpak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat je haar toch op zult moeten pakken, stevig vasthouden en dan insmeren.. Daar kun je niet omheen.

Wat ik hier doe is overigens precies het tegenovergestelde van wat jij doet. Ik pak Fred op, het liefst nog zo dat hij het niet door heeft en zeker niet als hij net spontaan naar me toe komt. Hem roepen doe ik ook niet. Dan ga ik met hem op bed zitten, waar doekjes, zalf (en lekkers natuurlijk) etc al klaar ligt, doe ik wat ik moet/wil doen, zo snel mogelijk maar wel zorgvuldig anders heb je er nog niks aan natuurlijk.. Zodra ik klaar ben krijgt hij wat lekkers (cranberry's is hij écht dol op) dat eet hij al op als hij nog bij me op de arm zit, maar dat doet niet elk konijn. En vervolgens zet ik hem op de grond met een bord groen voor z'n neus en dan is het klaar. Of als ik het 's ochtends doe, hun portie biks. Hij gaat dan gewoon zitten eten en lijkt gelijk vergeten te zijn wati k gedaan heb. Bovendien is hij zo druk bezig met zijn eten, dat hij niet aan z'n pas ingesmeerde billetjes en/of voetjes gaat likken.

Aaien voor ik ze oppak om zoiets te doen, doe ik nooit. Ik wil niet dat ze het aaien gaan asocieren met het geven van medicatie oid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .