Ga naar inhoud

castratie Elly


Joseeke

Aanbevolen berichten

Vanochtend trof ik allemaal keuteltjes in haar verblijf aan!

Echt een fijn gevoel was dat :love:

Later op de dag betrapte ik haar op BDK eten.

Kennelijk heeft de darmstimulans toch zijn vruchten afgeworpen...

Momenteel blijf ik haar dit nog 4 x per dag geven met 2 x daags pijnstilling.

Eten doet ze ook nog steeds goed gelukkig.

Nu is ze lekker rond aan het hupsen binnen, kan ze even heerlijk te pootjes strekken zonder smerig te worden ;)

Volgens mij vindt ze dit heel fijn. Ze is totaal niet bang aangelegd & gaat lekker op onderzoek uit.

Sunny vindt ze ook helemaal niet eng. Sunny is eerder bang voor haar dan andersom.

Ze blijft voorlopig nog even een paar dagen binnen, zodat de wond op haar buik goed kan helen.

Ergens vind ik het ook supergezellig zo'n groot konijn binnen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elly doet het heel goed!

Ze eet, drinkt & keutelt nu ook zonder medicatie :)

Alleen is ze momenteel ontzettend gefrustreerd aan het worden van het binnen verblijven.

Hierdoor reageert ze behoorlijk boos & knorrig op iedereen.

Daardoor heb ik besloten dat ze vanaf morgen weer buiten gaat wonen.

Dit zal de verdere genezing alleen maar bevorderen & haar buikwond ziet er gewoon supergoed & netjes uit.

De eerste kennismaking met Ed vandaag verliep niet helemaal vlekkeloos, vanwege haar frustratie, denk ik.

Morgen ben ik de hele dag thuis & ga hiermee verder met een rustige aanpak.

Mocht het allemaal niet gelijk goedgaan met Ed, splits ik het buitenverblijf gewoon weer even in 2-en.

Buiten kan Elly iig fijn haar frustratie & energie kwijt, wat haar karakter veel goeds zal doen, denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is het zover --> Ed meets Elly again!

Vanochtend lag de hele ziekenbench weer vol keutels & al het eten was helemaal op :)

Even wondcontrole gedaan & het ziet er allemaal supernetjes uit.

De haartjes zijn zelfs terug aan het groeien.

Momenteel ben ik Ed & Elly weer aan het herkoppelen, waarover ik een nieuw topic zal openen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .