Ga naar inhoud

Raak, niet raak, raak, niet raak ?


Mvrcarlaa

Aanbevolen berichten

Dan zouden de babies nog niet mogen komen, anders is er iets goed mis....

Maar heel goed dat je haar laat helpen!

Ik zou in jouw geval hetzelfde gedaan hebben :yes:

Mijn eigen konijnen gaan boven alles & zou er geen risico's nemen.

Daarnaast worden er nog steeds een hoop baby-konijntjes geboren (check MP) en de opvangen puilen uit.

Heel goed dat je aan het welzijn van Snuifje denkt.

14 juli is overmorgen, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dadelijk met Snuifje op controle, mocht ze geen risico lopen dan laat de ukkies maar komen.

Het is mogelijk dat ze zwanger is en nu een nestje begint te maken, dat wilt niet meteen zeggen dat ze snel zal bevallen.

We zullen het toch even moeten afwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand heeft ook gezegt dat het niet mogelijk is een echo te laten maken. Bij één van mijn konijnen is het ook wel eens gedaan. Wat tegen jou gezegt is, is dat de kans dat er helemaal niks op de echo te zien is, terwijl ze wél zwanger is, best groot is. Het zou dan dus best kunnen dat je niks ziet en dat jij dan denkt dat je opgelucht adem kunt halen, terwijl twee weken (?) later alsnog een nest geboren was. Een echo geeft geen uitsluitsel en het is daarom niet heel zinvol. Persoonlijk snap ik niet waarom je risico's zou willen lopen, en bovendien het konijntje nog meer stress aan doet.. Ik zou haar gewoon laten helpen.. Wat ook een risico is, maar een beperkt risico.

Ik geloof dat het Kaatje-Kim was, die een echo had laten doen bij een konijn dat al had moeten bevallen. De dierenarts zei aan de hand van de echo dat het konijn niet zwanger was. En toch kreeg ze een dag later ofzo alsnog een nest. Dat heeft ze in jouw topic gezegt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je ziet me ook niet zeggen dat iemand van hier heeft gezegd dat het niet mogelijk is, en ik weet dat Kim dat in mijn topic heeft geschreven.

Snuifje zal donderdag een echo krijgen en ik hou zeker in gedachten dat der op de echo meschien niks te zien is, en dat ze alsnog zwanger is.

We hebben Snuifje nu ook in de woonkamer gezet zodat ze goed in de gaten gehouden wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .