bunny ranch chanty Geplaatst: 5 juli 2011 Delen Geplaatst: 5 juli 2011 De oudste konijnen van het forum zijn van Cindy en die zijn 16 en 17 geworden geloof ik. Mijn Zoë is 11 1/2 geworden maar moest ik laten inslapen vanwege een terugkerend kaakabces. Haar hartje had nog wel een hele tijd door gekund.17 en 18 jaar oud, nu heb ik nog 3 nhd konijnen van 10 jaar oud, zijn nu de oudste hier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 juli 2011 Delen Geplaatst: 5 juli 2011 Mijn rasloos rammetje is ruim 8 en nog vol energie. die kan wellicht nog wel een tijdje mee. Heeft een paar maand geleden nog voor een oeps-nestje gezorgd.. (Jammer genoeg raadde de helft van de geraadpleegde DAen het af om hem nu nog te laten castreren. Te groot risico)Met die da ben ik het ook eens, de kans dat ie in de narcose blijft is vele malen groter..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
moniquexxx0 Geplaatst: 5 juli 2011 Delen Geplaatst: 5 juli 2011 Ik heb een angora konijn van bijna 6,5 jaar oud. Een gecastreerd rammetje. Ik hoop dat hij nog jaren bij me blijft! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 5 juli 2011 Delen Geplaatst: 5 juli 2011 Een hollandertje van ruim 9. Ik dacht een tijdje terug dat het haar laatste tijd zou zijn, maar ze is weer opgekrabbeld en is weer reuze fanatiek. Vorig jaar is haar baarmoeder verwijderd omdat ze daar kanker had. Hopelijk gaat ze nog een hele poos mee!Van m'n beide zussen zijn de konijnen 10 geworden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijnenliefhebber_braban Geplaatst: 5 juli 2011 Delen Geplaatst: 5 juli 2011 Mijn vorige konijnen zijn 14 en 12,5 jaar geworden, maar dat waren echte hollandse stoere mannen. Het konijn van 12,5 jaar is overleden aan een gebitsprobleem (echt op letten bij een konijn hoor!) en het 14-jaar oude konijn puur aan ouderdom met behulp van euthanasie. Hij zag er ook uit als een 100-jarig mannetje wat niks meer zag, niks meer hoorde en niks meer kon. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 Mijne ene konijn is ongv 11 jaar geworden waarvan ik maar 3,5 jaar van der heb genieten thuis en 5,5 jaar op een weiland.Me andere konijn is ongv 9 jaar geworden die had ik ook gevonden.En me andere konijn was uit het niets dood maar 1 jaar en 7 maanden geworden.Nu heb ik Fluffie nog van 2 jaar en Hopper van 9 maanden ongv.Grote rassen kunnen 7 jaar worden (FH heb ik gehoord)En kleinere rassen kunnen 15 jaar worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VeraxPip Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 Mijn vorige konijn (Ram zonder vriendinnetje..)is 9 geworden en zou 2 weken daarna 10 worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mijnJohanna Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 dat klopt want mn nicht haar konijn is 18 jaar gewordeneven op mijnkonijn en fluf en tinus te reagereren ,, lees ik netHet is mijnJohanna , maar maakt niet uit hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mijnJohanna Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 Mijne ene konijn is ongv 11 jaar geworden waarvan ik maar 3,5 jaar van der heb genieten thuis en 5,5 jaar op een weiland.Me andere konijn is ongv 9 jaar geworden die had ik ook gevonden.En me andere konijn was uit het niets dood maar 1 jaar en 7 maanden geworden.Nu heb ik Fluffie nog van 2 jaar en Hopper van 9 maanden ongv.Grote rassen kunnen 7 jaar worden (FH heb ik gehoord)En kleinere rassen kunnen 15 jaar worden. Ja, maar ook ouder! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gwentje Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 Wow wat een leeftijden allemaal! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
C-Lot Geplaatst: 7 juli 2011 Delen Geplaatst: 7 juli 2011 Oud, jong, dik, dun, klein, groot, stout, verlegen...... Konijnen blijven ons altijd verbazen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitmams_miriam Geplaatst: 8 juli 2011 Delen Geplaatst: 8 juli 2011 leuk dat overzicht, mijn lieve bunnie is in febr overleden en is dus 9 jaar geworden, dat was dus een behoorlijke leeftijd als ik dat nu zie in dat overzicht, maar nog steeds te vroeg voor mij ......... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sophie1990 Geplaatst: 8 juli 2011 Delen Geplaatst: 8 juli 2011 Ik heb 8 konijnen verloren de laatste +-12 jaar, waarvan de oudste 8 jaar (samen met haar zus, die een stuk minder oud is geworden, de enige die niet ziek waren) is geworden en de jongste bij 10 weken is overleden. Verder is er eentje op 5-6 jarige leeftijd overleden aan kanker en een paar andere zijn niet ouder geworden dan 4 jaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda1991 Geplaatst: 22 juli 2011 Delen Geplaatst: 22 juli 2011 Hoe oud een konijn kan worden?Mijn konijn is 13 jaar geworden, hij stamt nog uit het guldentijdperk.Ik had 'm gekocht op een boerderij, voor toen 5 gulden.Helaas is Rambo nu overleden, maar 13 jaar en nooit naar een dierenarts gemoeten gelukkig.Hij was op 't laatst wel blind, maar okey. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sofie Geplaatst: 22 juli 2011 Delen Geplaatst: 22 juli 2011 Ik heb eens gelezen dat vanaf 7 jaar je konijn een senior is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 22 juli 2011 Delen Geplaatst: 22 juli 2011 mijnes was 7 en heel dik , had baarmoederkanker en heb haar toen laten gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime Geplaatst: 22 juli 2011 Delen Geplaatst: 22 juli 2011 Ik heb een kleurdwergje van 11 jaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dianant Geplaatst: 22 juli 2011 Delen Geplaatst: 22 juli 2011 mijn konijnen zijn pas 2,5 en ongv 1,3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBoris76 Geplaatst: 22 juli 2011 Delen Geplaatst: 22 juli 2011 Mijn vorige konijntje Flappy is 11 jaar geworden en ik heb nog een Hollander gehad die 14 of 15 jaar is geworden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeannine Geplaatst: 22 juli 2011 Delen Geplaatst: 22 juli 2011 Mijn oudste konijntje is 16 geworden. Heb geen idee wat voor ras het was, maar wel een heel kleintje, met staande oortjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime Geplaatst: 23 juli 2011 Delen Geplaatst: 23 juli 2011 Mijn oudste konijntje is 16 geworden. Heb geen idee wat voor ras het was, maar wel een heel kleintje, met staande oortjes Was het geen dwergkonijntje? Dwergkonijntjes hebben ook erg kleine oortjes ik weet niet of jou nijn dat ook had? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cecile Geplaatst: 23 juli 2011 Delen Geplaatst: 23 juli 2011 Die van mijn nicht is 16 geworden en was een dwergkonijn. Heel bijzonder vind ik dat nog steeds! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten