Ga naar inhoud

Grootverpakking hooi


Sascha

Aanbevolen berichten

Ik hoor nu al op meerdere plekken dat er weinig hooi is door de regen. (Of het gebrek daaraan de afgelopen tijd, dat weet ik niet.) Dus denk dat het sowieso lastig gaat worden. (Heb gelukkig nog ruim een halve baal staan.. :he::whistle2:)

Hier in de omgeving moet je ook goed uitkijken waar je het koopt, het ziet er allemaal zo geel uit. Hier in de straat hebben ze van de week ook gehooid (en niet de baal de garage ingerold wegens uitwerpselen van andere huisdieren), maar dat heeft als baal ook nog een zooi regen over heen gekregen. Zal ook wel niet zo best aflopen daarmee, lijkt me.

In de Welkoop verkopen ze hier inderdaad pakken van 5kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij de Welkoop ook nog nooit meegemaakt dat het hooi geel was.. Ze hebben nu trouwens hun kruidenhooi in de aanbieding 500 gram voor 1,95 euro. Weet alleen even niet of die actie komende week ook geldig is, kun je na gaan op hun site..

Maar ja.. mijn konijnen hebben hun hele leven hooi van de welkoop gehad en zijn er nu ineens op uitgekeken.. nu willen ze alleen nog maar JR bergweide hooi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week ook nog, het was hier volledig uitverkocht...

De 2,5 kg staat er nu al een week of 2 en is en blijft heel geel, de 1kg is wel groen. Ik heb zelf wel een groene 2,5 kg gekocht, maanden terug.

Gezien het verschil in kwaliteit, (t blijft een natuurproduct) koop ik het liever in een winkel dan op 't internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sas, je mag altijd vragen of ik even met je naar de winkel ga... Ranzijn is voor ons tenslotte ook vaste prik :) Gisteren nog geweest, maar helaas had ik toen dit topic nog niet gelezen.

Overigens hebben ze bij sommige Albert Heijn winkels ook Vita Verde alpenhooi. Is niet idioot duur en de beesten vinden het heerlijk. Dat is misschien ter overbrugging nog een ideetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ikzelf haal altijd een baal hooi bij welkoop , maar als je geen auto hebt wordt dat lastig. Voor zo`n baal betaal je € 9,95 . En mijn nijntjes zijn er zo dol op dat als ik het hooi uit de zak wil halen ( waar het inzit want met een. baal slepen is beetje zwaar hihi) dan zitten ze er al in te eten omdat het hun te lang duurt :mdr:

Ik ruik ook altijd aan hooi voordat ik het koop, moet voor mij ook lekker fris ruiken anders koop ik het niet. Wordt wel een sraar bekeken als ik dat doe maar ja alles voor de nijntjes he :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .