Cleo en Jackson Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Fijn dat ie weer naar huis mag!!!Beterschapjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 en hoeis het gegaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 we zijn net thuis, jeetje wat een zielig gezicht..dat beestje is nu doodongelukkig..in de auto moesten ze wel allebei in een ander reismandje, jullie zien zo wel aan de foto's waarom,maar nu zitten ze gewoon bij elkaar,gijs die strompelt wat, en dan zie je hem onwijs sneu kijken van; het gaat niet en dan gaat hij weer in het mandje met hooi liggenhij keuteld heel erg veel als hij wat loopt, komt dat van angst?pip is heel lief voor hem, ze ging bij hem liggen en hem wassen, maar ze weet ook niet zo goed wat ze kan doen..nou ik ben nu foto's aan het uploaden, komen eraan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 och gossie gossie,waarom is het zo lang? maar die smileys zijn wel schattig, hou hem qua eten en keutelen maar goed in de gaten en qua drinken, misschien een bakje(of dat had je al he)zodat hij er beter bij kan,geef hem maar een knuffel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 sneu he.. haha nou zijn poot is gewoon zo lang?hij heeft net andijvie gegeten en hij keutelt ook goed, heel veel zelfs en dat ziet er gewoon goed uit!heel sneu, hij ging een stukje lopen maar die poot sleept er een beetje achteraan en dan krijgt hij die niet naar voren en dan kijkt hij zo sneu.. heb ook een filmpje gemaakt, maar dat lukt me niet om hier te plaatsen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stampyy Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 aahw! Heel erg veel beterschap! Laat Gijs maar snel weer opknappen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 zo lang, owja van af het begin he, ja dan heb je gelijkarmm manneke! zo onwetend nu met n pootje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Dat zal wel erg onwennig zijn voor hem. Heb je ook pijnstillers meegekregen?Hopelijk komt het allemaal goed. Veel beterschap! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 uhm, we hebben wel een flesje meegekregen,maar het ging heel snel en me moeder heeft het in haar tas gedaan en heeft nu perongeluk haar tas weer mee op verjaardag,maar hij hoeft het vandaag niet meer hoor, morgen weer, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 wat voor medicijnen?is het nu gespalkt?(sorry ben echt een sul hierin, heb zelf ook nog nooit iets gebroken*klopt af*) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 wat het is weet ik dus niet omdat me moeder het mee heeft:$,het is gespalkt ja, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wabbit Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Nou wat een zielig gezicht zo met dat pootje. verwen hem maar lekker en hopelijk hersteld hij goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soon Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Ahhh wat sneu. Maar wel fijn dat hij weer lekker thuis is en dat ze weer samen zijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 als ik die foto's zie voel ik me nogsteeds wel schuldig..maarja het is nou eenmaal al gebeurd.. en daarom hoop ik dat dit goed komt,nee ik zet geen bakje water neer, want gijs houd er echt van om met bakjes te gooien, de reden om ook weer overtestappen naar de fles,maar ik heb net wel een bakje bij zijn mond gehouden maar die wou hij omgooien..verder heb ik ze net nog wat andijvie gegeven, en hij eet ook goed hooi.. dus opzich lijkt het wel goed tegaan,hij zit alleen nogsteeds in het mandje, moet ik hem verplaatsen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Ach, wat sneu zeg. Heel veel beterschap voor hem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Niet zo schuldig voelen.....ongelukjes zitten in een klein hoekje!Je bent dus echt geen slcht baasje...maar juist de beste voor Gijs:)Dankzij jou zit die nu bij de DA Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Beterschap voor gijs, ziet er wel goed ingepakt uit zijn pootje!Ik zou goed opletten of hij wel kan eten en drinken.. als dat lukt dan is het voor nu goed! morgen natuurlijk wel de medicatie geven! Zal vast pijnstilling zijn, maar je kunt altijd even checken natuurlijk!!Fijn dat Pip ook zo lief doet!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fleurtje1985 Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Wat lees ik nu??? Gos wat zielige foto's! Maar heel simpel; dit kan ook bij ons gebeuren, ongeluk zit n klein hoekje!Je bent gelijk naar Da gegaan, top! Heel veel mensen vinden dat alleen al een konijn niet waard.. Dus hoezo beb jij slechte baas???Sterkte gijsje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 22 juni 2011 Delen Geplaatst: 22 juni 2011 Wow, een konijntje in het gips.. dat heb ik nog nooit gezien. Tot nu toe las ik hier altijd dat dat doorgaans niet gedaan wordt bij konijnen, dus ik ben wel benieuwd of het goed gaat helpen, want dan moeten alle DA's dat voortaan maar doen bij gebroken pootjes. Het was wel heel geiod van jullie dat jullie onmiddellijk ermee naar een DA zijn gegaan want anders had het niet eens meer gegipst kunnen worden dacht ik. Nou heel veel sterkte, geef jezelf niet teveel op je kop (is helemaal niet nodig) en hou ons op de hoogte hoe het met je nijntje gaat, okay? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gwentje Geplaatst: 22 juni 2011 Delen Geplaatst: 22 juni 2011 :O Vind het toch nog wel groot hoor, maar het is jouwn schuld niet! Sterkte met Gijs. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brenniiej Geplaatst: 22 juni 2011 Delen Geplaatst: 22 juni 2011 Aah nee ik zou zeker niet zeggen slechte baasje !! Kon jij niet veel aan doen hoor.. Hoe gaat het met hem? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mice Geplaatst: 22 juni 2011 Delen Geplaatst: 22 juni 2011 Ohh, wat sneu voor Gijs... Veel beterschap voor hem en sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 22 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2011 ja het is nogal wat die lieve arme gijs,het is gespalkt, dat mannetje heeft al z'n rot leven gehad is hij nu 2 weken bij ons gebeurd dit..hij zit nogsteeds hetzelfde als gister..hij kan er geen kant mee op..zal hem straks zijn medicijnen geven, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten