Ga naar inhoud

Gijs en zijn poot..


konijntjepip

Aanbevolen berichten

hee,

vanaf nu zullen jullie me echt een slecht baasje vinden,

maar toch wil ik het met jullie delen..

Gijs is nu bij de dierenarts.. omdat ik pip&gijs uit hun hok gelaten had en ze konden dus door de hele kamer, ik was er natuurlijk wel bij, naja gijs die zat naast het bureau, geen probleem hij lag gewoon lekker, en toen ineens sprong hij tegen de muur op waarschijnlijk gewoon uit nieuwschierigheid? maar wij hebben dus op dat stukje een verwarmingsbuis die over de grond loopt.. en jahoor hij bleef daar aan haken met zijn poot, hij viel op zijn rug, en hij kwam weer los, hij rolde en sprong als een gek door de hele kamer heen,

ik schrok me helemaal kapot en heb snel mijn moeder geroepen..

Gijs ging na een tijdje rustig zitten en gelukkig konden we toen even kijken,

zijn hele pootje stond scheef, en hij tilde hem zelf ook de heletijd op,

toen heb ik snel pip&gijs in hun hok gedaan en naar de da gebelt,

het viel me op hoe ongelofelijk lief pip voor gijs was.. echt ik ben trots op ze!

we konden gelukkig meteen terecht dus we gingen we meteen heen..

de da dacht dat het een open breuk was omdat het ook bloeden,

de optie's waren dus; amputeren of veel operatie's wat uiteindelijk nog niet zeker was of dat dan ging lukken.. voor de zekerheid toch een foto laten maken, en godzijdank het was een ''mooie breuk''.

dus we hebben gijs bij de da achtergelaten en ze proberen het nu dus goed te zetten met een spalk en gips.

ik voel me zo ongelofelijk schuldig,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 222
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ach zeg daar kan jij toch niets aan doen!! Je bent juist een heel goed baasje dat je gelijk naar de dierenarts bent gegaan!!

Zielig hoor voor Gijs!! Ik hoop dat alles goed gaat bij de dierenarts en hij snel weer op de been is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanmiddag, kunnen we hem halen..

en dan heeft hij een gips pootje,

na 4 weken moeten we terug om een foto te maken

en als het dan goed is is het goed, en zo niet amputeren..

gelukkig eet pip weer wat, ze was ook erg geschrokken en verdrietig ik merkte het gewoon echt aan haar.. en nu zit ik dus samen met haar in de ren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongelukken kunnen gebeuren hoor. Dit heeft niks met jou te maken en had een ander ook kunnen overkomen. Sterker nog ik vind jou juist een super baasje dat je zo snel actie hebt ondernomen!

Heel veel beterschap voor gijs en ik ben benieuwd hoe het verder met hem gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat vervelend!! maar ook ik denk niet dat jij nu een slecht baasje bent hoor!

Je hebt meteen actie ondernomen door naar de DA te gaan! En ook als ik kijk naar hoe je je koppeling hebt aangepakt kan ik je geen slecht baasje noemen, eerder een super goed konijnenbaasje!! Ongeluk zit helaas in een klein hoekje!!

Beterschap voor Gijs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme Gijs met z'n rare bokkesprong... Wat zul je geschrokken zijn! Schuldig ben je in ieder geval niet, hoor! Fijn dat je zo snel bij de DA terecht kon en dat het gespalkt kan worden. We gaan nu gewoon met z'n allen van BB duimen dat het mooi heelt en dat het weer helemaal goed komt met het pootje.

Verwen de kleine snoes maar goed als hij thuiskomt en laat ook Pipje hem maar lekker knuffelen. Wat fijn dat ze zo'n leuk koppeltje zijn, want dan hebben je nijnen ook steun aan elkaar. Heel veel beterschap voor Gijs en sterkte voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel beterschap voor Gijs. En inderdaad ben je juist een goed baasje, je hebt meteen de dierenarts gebeld en bent erheen gegaan.

Prima toch? Ongelukken gebeuren nu eenmaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rustig aan, de DA is vaak druk en dat kan de reden zijn dat ze nog niets hebben laten weten, ander spoedgeval tussendoor zodat ze niet konden bellen.. kan allemaal!

Pip zal wel op zoek zijn naar haar maatje.. maar die komt weer terug, alleen met een gegipst pootje! hoe ziet dat er trouwens uit? heb nog nooit een konijn in het gips gezien.. maar echt jij hebt niets verkeerd gedaan!

Beterschapjes voor Gijs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn net gebeld, en het is erg goed gegaan gelukkig!

we mogen hem om kwart over 7 ophalen,

en dan moeten we over 2 weken terug komen en dan maken ze weer een foto,

en dan mag het er zelfs dan misschien al af als het goed is!

we hadden pip meegenomen toen we gijs naar de da brachten, is het nu een idee om haar weer meetenemen? merken aan haar dat ze hem erg mist..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat is dat schrikken zeg!

Maar voel je alsjeblieft niet schuldig, je kan er echt niets aan doen hoor!

Ik zou Pip ook meenemen ja, dan zijn ze weer fijn samen en kunnen ze elkaar steunen :)

Veel beterschap voor Gijs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .