konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 hee,vanaf nu zullen jullie me echt een slecht baasje vinden,maar toch wil ik het met jullie delen..Gijs is nu bij de dierenarts.. omdat ik pip&gijs uit hun hok gelaten had en ze konden dus door de hele kamer, ik was er natuurlijk wel bij, naja gijs die zat naast het bureau, geen probleem hij lag gewoon lekker, en toen ineens sprong hij tegen de muur op waarschijnlijk gewoon uit nieuwschierigheid? maar wij hebben dus op dat stukje een verwarmingsbuis die over de grond loopt.. en jahoor hij bleef daar aan haken met zijn poot, hij viel op zijn rug, en hij kwam weer los, hij rolde en sprong als een gek door de hele kamer heen,ik schrok me helemaal kapot en heb snel mijn moeder geroepen..Gijs ging na een tijdje rustig zitten en gelukkig konden we toen even kijken,zijn hele pootje stond scheef, en hij tilde hem zelf ook de heletijd op,toen heb ik snel pip&gijs in hun hok gedaan en naar de da gebelt,het viel me op hoe ongelofelijk lief pip voor gijs was.. echt ik ben trots op ze!we konden gelukkig meteen terecht dus we gingen we meteen heen..de da dacht dat het een open breuk was omdat het ook bloeden, de optie's waren dus; amputeren of veel operatie's wat uiteindelijk nog niet zeker was of dat dan ging lukken.. voor de zekerheid toch een foto laten maken, en godzijdank het was een ''mooie breuk''. dus we hebben gijs bij de da achtergelaten en ze proberen het nu dus goed te zetten met een spalk en gips.ik voel me zo ongelofelijk schuldig, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 ik vind je geen slecht baasje hoor.hier kan je niks aandoen.ik hoop dat gijs zijn pootje weer snel kan gebruikensterkte ermee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soon Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Ach zeg daar kan jij toch niets aan doen!! Je bent juist een heel goed baasje dat je gelijk naar de dierenarts bent gegaan!!Zielig hoor voor Gijs!! Ik hoop dat alles goed gaat bij de dierenarts en hij snel weer op de been is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Garfield Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Ik vind je ook helemaal geen slecht baasje.Heel erg veel beterschap voor Gijs en jij ook sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roomie Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 ga weg slecht baasje, zulke dingen kunnen gebeuren, ze kunnen ook op het hok klimmen en er dan vanaf springen.en nogmaals je hoeft je niet schuldig te voelen!! wanneer krijg je bericht hoe het gaat met gijs? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 vanmiddag, kunnen we hem halen..en dan heeft hij een gips pootje,na 4 weken moeten we terug om een foto te makenen als het dan goed is is het goed, en zo niet amputeren..gelukkig eet pip weer wat, ze was ook erg geschrokken en verdrietig ik merkte het gewoon echt aan haar.. en nu zit ik dus samen met haar in de ren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lianne22 Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Ongelukken kunnen gebeuren hoor. Dit heeft niks met jou te maken en had een ander ook kunnen overkomen. Sterker nog ik vind jou juist een super baasje dat je zo snel actie hebt ondernomen!Heel veel beterschap voor gijs en ik ben benieuwd hoe het verder met hem gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bench Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Daar kon jij toch niks aan doen?Veel beterschap voor Gijs. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 normaal mogen ze niet achter het buro, maar nu juist omdat hij gewoon daar lekker lag had ik zoiets ahjoh wat maakt het ook eigenlijk uit..daarom voel ik me zo schuldig, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Het is vaak in een paar seconde gebeurt Ze halen de raarste fratsen uit :bounce::bounce:Het zijn vaak net van die kamikazepiloten Beterschap met Gijs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L.konijn Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal.Hopelijk geneest zijn pootje goed. Sterkte ermee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Oh wat vervelend!! maar ook ik denk niet dat jij nu een slecht baasje bent hoor!Je hebt meteen actie ondernomen door naar de DA te gaan! En ook als ik kijk naar hoe je je koppeling hebt aangepakt kan ik je geen slecht baasje noemen, eerder een super goed konijnenbaasje!! Ongeluk zit helaas in een klein hoekje!!Beterschap voor Gijs! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Arme Gijs met z'n rare bokkesprong... Wat zul je geschrokken zijn! Schuldig ben je in ieder geval niet, hoor! Fijn dat je zo snel bij de DA terecht kon en dat het gespalkt kan worden. We gaan nu gewoon met z'n allen van BB duimen dat het mooi heelt en dat het weer helemaal goed komt met het pootje. Verwen de kleine snoes maar goed als hij thuiskomt en laat ook Pipje hem maar lekker knuffelen. Wat fijn dat ze zo'n leuk koppeltje zijn, want dan hebben je nijnen ook steun aan elkaar. Heel veel beterschap voor Gijs en sterkte voor jou. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Heel veel beterschap voor Gijs. En inderdaad ben je juist een goed baasje, je hebt meteen de dierenarts gebeld en bent erheen gegaan. Prima toch? Ongelukken gebeuren nu eenmaal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 hoop dat het lukt..nogsteeds nog niets gehoord,maak me nu toch wel een beetje zorgen, en pip die zit erg zielig, zit nogsteeds bij haar in de ren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Rustig aan, de DA is vaak druk en dat kan de reden zijn dat ze nog niets hebben laten weten, ander spoedgeval tussendoor zodat ze niet konden bellen.. kan allemaal!Pip zal wel op zoek zijn naar haar maatje.. maar die komt weer terug, alleen met een gegipst pootje! hoe ziet dat er trouwens uit? heb nog nooit een konijn in het gips gezien.. maar echt jij hebt niets verkeerd gedaan!Beterschapjes voor Gijs! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 ik heb ook nog nooit gehoord van een konijn met een gebroken poot &gipsmaar op de rƶntgenfoto heb ik het toch echt gezien, nou ik zal voor jullie straks een foto maken hoor gijsie met gips!misschien is het wel wat anders hoor? hij word sowieso gespalkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Gebroken pootjes heb ik wel eens van gehoord, maar gespalkt of gegipst nog niet, maar draai dan ook nog niet zo heel lang mee in de konijnenwereld. Pas ongeveer een jaartje..Beterschapjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 nou ben benieuwd,vind het wel spannendhij moest toch onder een lichte narcose, en ik zou eind van de middag gebeld worden..naja ik wacht nog even af, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
teddytjes Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Je niet schuldig voelen hoor. Het gebeurt nu eenmaal en daar kun je niets mee doen. Heel veel beterschap met Gijs! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Ach ja joh, jij bent een heel slecht baasje....Nee hoor, dat ben je helemaal niet. Jij kunt er toch niets aan doen dat Gijs van die rare fratsen uithaalt? Je hebt goed gehandeld en meteen naar de DA gegaan met hem.Alvast veel sterkte en beterschap voor Gijs. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 we zijn net gebeld, en het is erg goed gegaan gelukkig!we mogen hem om kwart over 7 ophalen,en dan moeten we over 2 weken terug komen en dan maken ze weer een foto,en dan mag het er zelfs dan misschien al af als het goed is!we hadden pip meegenomen toen we gijs naar de da brachten, is het nu een idee om haar weer meetenemen? merken aan haar dat ze hem erg mist.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stampyy Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Heel erg veel sterkte en beterschap! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2011 we nemen pip mee, en een extra reismandje voor het geval als het beter is als hij alleen zit,maar dan kan pip hem toch even zien enzo.. ze word alleen helemaal gek.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PYT Geplaatst: 21 juni 2011 Delen Geplaatst: 21 juni 2011 Ah wat is dat schrikken zeg!Maar voel je alsjeblieft niet schuldig, je kan er echt niets aan doen hoor!Ik zou Pip ook meenemen ja, dan zijn ze weer fijn samen en kunnen ze elkaar steunen Veel beterschap voor Gijs! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten