Ga naar inhoud

Beaphar Bosvruchtensap/ wortelsap


Amanda

Aanbevolen berichten

Ik niet, en ik zou het ook niet (te veel) geven. Ze zijn het helemaal niet nodig en echt heel gezond lijkt het me niet. (Vanwege de hoeveelheid suiker.) Enige situatie waarin ik dit nog zou gebruiken is als een konijn (te) weinig drinkt, door een beetje aan het water toe te voegne is het misschien net wat lekkerder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bosvruchtensap 100ml

Beaphar Bosvruchtensap is een heerlijke afwisseling voor knagers. Dit lekkere tussendoortje bevat extra vitamine C en is ook beschikbaar als wortelsap. Door Bosvruchtensap te mengen met het drinkwater kunnen konijnen en cavia’s smullen van deze gezonde en nieuwe lekkernij.

• Een nieuwe en heerlijke lekkernij voor knagers

• Goed voor 6 liter drinkwater

• Leuk voor de afwisseling met andere snacks

• Bevat extra vitamine C

• Kinderen kunnen nu zelf een cocktail maken voor hun knager

• Konijnen en cavia’s smullen van drinkwater dat aangemaakt is met Bosvruchtensap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus opknappende konijnen, maar ze drinken niet. Ik maak daarom hun groenten extra vochtig en doe een heel klein beetje diksap (100% fruit) door hun drinkwater. Dan heb je hetzelfde effect ;) Maar dan dus 1 euro voor 500ml ipv 4 euro voor 100ml..

Maar inderdaad.. niet te veel en niet standaard vanwege de suikers..

aangepast door Bloem
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .