Ga naar inhoud

Zucht


docentje

Aanbevolen berichten

Gisteren is Rufus weer aan zijn gebit geholpen. Ik kreeg hem een half uur na de operatie mee naar huis. Hij sliep nog. Ik heb hem lekker warm gehouden en goed klem gelegd tussen twee beren zodat hij niet zou gaan rollen.

Nu, de volgende dag eet meneer nog steeds niet. Gisteren heb ik hem gedwangvoerd. Hij had daarna wel wat belangstelling voor eten, probeerde kleine hapjes, maar trok zich dan terug. Nu duwt hij zijn kop tegen de grond als ik eten aanbiedt. Zelfs z'n lekkerste en o zo slechte hapjes weigert hij. Dus vanmorgen weer gedwangvoerd.

Straks de DA maar weer bellen. Weten jullie hoe lang dit kan duren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Fred heeft het ook even geduurd, zeker twee dagen. Maar bij Rufus is het niet normaal neem ik aan, anders had je er geen topic over gemaakt. Dus ik zou zeker even de dierenarts bellen. Misschien dat er deze keer toch een wondje zat, of dat ze tijdens het slijpen misschien net even het tandvlees geraakt hebben ofzo.. Dat het nu wat gevoeliger is dan normaal. Hij krijgt wel pijnstilling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

STOm stom stom stom. En gelijk weer voer voor Rufus' nieuwe boek. De DA gebeld.....

Na de operatie had de DA Rufus wel pijnstilling gegeven, maar me niet gevraagd of ik nog thuis had. En ik was, door omstandigheden, niet helder genoeg om te vragen of ik mee kon krijgen. Het arme diertje. Voel me zooooooo schuldig. Gelijk de pijnstilling opgehaald en Rufus z'n dosis gegeven. Tien minuten later knabbelde hij alweer op een hooitje.

Normaal gesproken eet Rufus de avond van de operatie alweer. Maar ja, als ik zo'n domme streek uithaal.......

Heb overigens van de DA de afgeknipte haken meegekregen zodat ik kan zien waar het nu eigenlijk om gaat. Moest drie keer kijken om ze te zien (en ik heb een bril!). Maar ja, in zo'n klein nijnenbekje zijn die dingen reusachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .