Ga naar inhoud

Hoeveel voer-foto's


saskiaa

Aanbevolen berichten

Ik dacht het is misschien wel leuk als mensen een foto maken van hoeveel voer ze geven, brokjes bedoel ik dan om te kijken of dat nu echt verschillende hoeveelheden zijn. :yes:

Zet er wel even bij hoeveel kilo je konijnen ongeveer wegen en voor hoeveel konijnen het bedoeld is en hoevaak ze het per dag krijgen.

Welk merk/soort voer is ook nog wel leuk.

Laat ik beginnen.

-2 konijnen, 1,5 en 2,4 kilo

-2 keer per dag als op de foto

-Science Selective

DSC_0154.jpgDSC_0154.jpgDSC_0154.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei dat lijkt me weinig niet? ik dacht 25gr/kg ?? bennog maar een beginner dus ben niet zeker

Van Science Selective is het 10-15 gram per kg en van gewone biks zoals Hope Farms is het 20-25 gram per kg. Ik hoef hier geen foto te posten want Binky krijgt geen droogvoer. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha als ik er aan denk zal ik morgen even foto's maken.

Mijn volwassen konijnen krijgen 20 gram per kilo lichaamsgewicht en mijn kleine ukkies 25 gram. Daarnaast krijgen ze elke dag een lekkere konijnen salade bestaande uit peterselie, lof en andijvie. En ze hebben natuurlijk lekker hooi.

Ik geef overigens geen SS, maar gewone bixjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijnen wegen alle2 +/- 1kilo, en dus wordt er hier perdag 50gram in de bakjes gedaan;) we zijn nu aan het overstappen dus vandaag was het 15 gr kennervoer(gewoon bix) en 35gr ss.

en flappy krijgt ook ong. 50 gr kennervoer(is 2kg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .