Ga naar inhoud

Opereren of in laten slapen?


mir_iam

Aanbevolen berichten

Lees het topic nu pas door, fijn dat je gekozen hebt voor de optie operen. Hopelijk gaat het snel wat beter met je nijn. Qua het geven van medicijnen. Een dun spuitje nemen en die via de zijkant in het bekkie proberen te brengen. Kodi gaf ik de medicijnen altijd op het aanrecht, terwijl ik hem stevig in een handdoek oprolde. Zijn kontje tegen me aan en dan half over hem heen gebogen. Rustig en lief tegen hem praten en na het toedienen even aandacht geven, terugzetten en een gezonde beloning. Vaak leren ze dan ook dat er wat lekkers te verdienen valt.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat Kodi vrij meegaand was....hij vond het smerig, maar liet het wel toe. Ieder konijn is natuurlijk anders. Misschien dat het werkt, misschien ook niet.

Succes met het herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat het zo goed is gegaan en super dat jullie zoveel moeite voor jullie hupsel nemen :)

Een hele nette dierenarts ook qua kosten met castratie, superdepuper! Helemaal blij dat je hier op het forum bent gekomen, dat hij snel weer bovenop zijn operatie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed is gegaan.

Een konijntje kan best leven zonder snijtandjes. Gijs zijn snijtanden zijn ook getrokken, en het enige waar ik rekening mee moet houden is dat ik de groenten wat fijner snij, en ik geef geraspte wortelen ipv een hele wortel. Biks en hooi gaat prima, maar dat heb je zelf ook al ondervonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superfijn dat de ingrepen zo goed gegaan zijn & dat Kanye zo snel weer hooi gaat eten!

Ik heb toen een week zitten te sukkelen met *Balou*.

Zijn er bij de verwijdering geen tandwortels blijven zitten?

Dit kan nog wel eens gebeuren, waardoor de snijtand weer teruggroeid & deze opnieuw verwijderd zal moeten worden.

€129,- voor verwijdering van snijanden & castratie is niets te zeggen.

Hou deze DA van fijn in eren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .